تایم آمریکا-تلاشهای رژیم آخوندی برای دورزدن تحریم‌ها وتأمین مالی مداخلات تروریستی

تایم آمریکا-تلاشهای رژیم آخوندی برای دورزدن تحریم‌ها وتأمین مالی مداخلات تروریستی

مجله تایم: مقام‌های آمریکایی می‌گویند، تاکنون بیش از ۵۰ شرکت در تمامی صنایع عمده، متعهد به ترک بازار ایران شده‌اند.

مجلة تایم آمریکا، طی گزارشی دربارة تلاشهای رژیم آخوندی در اروپا برای دور زدن تحریم‌ها و تأمین مالی مداخلات تروریستی خود در منطقه، به دستگیری دیپلمات‌تروریست رژیم اسدالله اسدی به‌خاطر توطئة تروریستی علیه گردهمایی مقاومت اشاره کرده و می نویسد: «اقدامات تحریک‌آمیز دیگری نیز (توسط رژیم ایران) صورت گرفته است؛ یک دیپلمات (این رژیم) مستقر در وین در میان (افراد)... دستگیر شده در ارتباط با بمب‌گذاری خنثی‌شده علیه یک کنفرانس مخالفان رژیم تهران... در شمال پاریس قرار داشت. یک زوج بلژیکی با اصلیت ایرانی (نیز) همراه با مواد انفجاری و یک چاشنی در خودروشان دستگیر شدند».

مجلة تایم می‌نویسد در آوریل گذشته، مقام‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا در دیدار با همتایان آلمانی خود، اقدامات نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران را که طی چند سال ادامه داشته، در استفاده از شرکت‌های پوششی آلمانی برای خرید چاپگرهای پیشرفته و جوهرهای ممنوعه طبق قوانین صادرات اروپا، تشریح کردند.

تایم می‌افزاید: «سپاه پاسداران بعد از خریداری این اقلام، اسکناس‌های تقلبی یمنی را به چاپ رسانده که ارزش آن چند صد میلیون دلار برآورد می‌شود و از آن در جنگ نیابتی خود علیه... دولت (یمن) در صنعا... استفاده کرده است».

تایم در بخش دیگری از این گزارش به ترک ایران توسط« شرکت‌های عظیم انرژی فرانسه و شرکت‌های پتروشیمی به خاطر تحریمهای آمریکا پرداخته ومی نویسد:. مقام‌های آمریکایی می‌گویند، تاکنون بیش از ۵۰شرکت در تمامی صنایع عمده، متعهد به ترک بازار ایران تا ماه اوت آینده شده‌اند».
لطفا به اشتراک بگذارید: