ادامه اعتصاب سراسری رانندگان کامیون در۱۰۸شهراز۳۰استان و اعتراضات سایراقشار میهن

ادامه اعتصاب سراسری رانندگان کامیون در۱۰۸شهراز۳۰استان و اعتراضات سایراقشار میهن

اعتراضات-5 مرداد 97

اعتصاب رانندگان و کامیونداران وارد پنجمین روز خود شد. طی پنج روز گذشته کامیونداران در ۱۰۸ شهر از ۳۰ استان در سراسر ایران؛ به اعتصاب پیوسته‌اند

رانندگان کامیون و خودروهای سنگین در شهرهای مشهد، تربت جام،‌ خواف، تبریز، آق قلا، ملایر، جوکار، سامن؛ گرگان؛ چالوس؛ ساری؛ تایباد؛ سبزوار؛ بجنورد؛ قزوین؛ ارداقِ قزوین؛ کرمان؛ کنگاور؛ اراک؛ آمل؛ یزد؛ شیراز؛ شهرضا؛ مبارکه؛ اهواز؛ و یاسوج ؛ همچنان در اعتصاب بسر میبرند.

کامیونداران شهرهای ملایر، جوکار و سامن در پایانه مرکزی شهر واقع در ابتدای جاده ملایر _ همدان تجمع کرده و به اعتصاب سراسری پیوستند. به دلیل ممانعت مامورین سرکوبگر نیروی انتظامی و یگان ویژه، رانندگانی که به پایانه نرسیده بودند در طول جاده خودروهای خود را خاموش کرده و با خودروهای عبوری به همکاران راننده خود در پایانه ملحق شدند.

مغازه داران و کسبه خیابان ادهم در کرج در اعتراض به وضعیت بازار و قیمت سرسام آور دلار و همچنین در حمایت و همبستگی با کامیونداران اعتصابی، مغازه های خود را بستند.

روز جمعه کارگران و کارکنان پتروشیمی کرمانشاه در اعتراض به نپرداختن مطالبات شان دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.

اعتصاب کارگران شهرداری شاغل در صلوات آباد در سنندج برای پنجمین روز متوالی در اعتراض به پرداخت حقوق و اضافه کاری ادامه پیدا کرد.
لطفا به اشتراک بگذارید: