بیست دقیقه-گزارش4 - با اقدامهای وحشتناک رژیم ایران مقابله می کنیم-6مرداد97

گزارش4 ـ با اقدامهای وحشتناک رژیم ایران مقابله می کنیم


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می گوید ما با همه کشورها کار می کنیم تا با اقدامهای وحشتناک رژیم ایران مقابله کنیم. به همین دلیل همه را به تحریم علیه این رژیم فرا می خوانیم:

خبرنگار:‌رئیس جمهور گفت که وی آماده است که یک توافق واقعی در مورد ایران بکند. اما توئیت وی بیشتر تغییر رژیم را تداعی می کند. ایا پیگیری توافق جدید و برجام نوعی کوتاه آمدن است؟

هدر نائرت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: من خیلی محتاط هستم که حرفهای رئیس جمهور را تجزیه و تحلیل کنم. باید شما را به کاخ سفید ارجاع دهم که رئیس جمهور در این مورد چه چیزی گفته است

خبرنگار: با توجه به اینکه وزارت خارجه کار میکرد تا اطمینان حاصل کند آمریکا دوباره تحریمها را اعمال کند، آیا درک شما این است که مقامهایی از وزارت خارجه هم آماده هستند که درگیر مذاکرات در مورد برجام شوند؟

هدر نائرت: درگیر شدن در مذاکرات برجام؟ ما با همتایان خود در سراسر جهان در مورد اعمال مجدد تحریمها گفتگو کردیم. همچنین در مورد حسابرسی از رژیم ایران بخاطر اقدامات وحشتناکی که در بسیاری قسمتهای دنیا درگیر آن است گفتگو کردیم.

خبرنگار: اما وزیر پمپئو میگوید که ایالات متحده در کنار مردم ایران ایستاده است. اینکه رژیم یک مافیا و دزدسالار است. مسلما این سخنان حاکی از سیاست تغییر رژیم است؟

هدر نائرت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ضمن حمایت از سخنان پمپئو گفت:‌ اظهارات وزیر پمپئو در این رابطه کاملا روشن است. وی گفته است تنها تغییری که ما میخواهیم، تغییر رفتار است. باید ببینیم رژیم ایران رفتارش را تغییر می دهد
لطفا به اشتراک بگذارید: