بیست دقیقه-گزارش6 ـ آتش زدن پرچم حزب الله لبنان توسط شیعیان لبنان

گزارش6 ـ آتش زدن پرچم حزب الله لبنان توسط شیعیان لبنان


هواداران شبه نظامیان حزب الله در منطقه شیعه نشین بریتال لبنان پرچم این گروه تروریستی را آتش زدند و خواهان بازگشت افراد مسلح این گروه از سوریه شدند

حسین الحاج حسن یکی از سرکردگان حزب الله است که باعث خشم مردم روستای بریتال لبنان شده است. مردم این روستا می گویند 11نفر از بستگان ما در جنگ سوریه کشته شدند و ما خواهان بازگشت افرادمان به لبنان هستیم.

ارتش لبنان برای دستگیری تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر به روستای بریتال حمله کرده و هشت تن از هواداران حزب الله کشته شدند . ساکنان این روستان از اینکه شبه نظامیان حزب الله از آنها حفاظت نکرده اند خشمگین هستند . علاوه بر این طرفداران حزب الله در منطقه بعلبک نیز پرچم های حزب الله را به نشانه اعتراض به این گروه به آتش کشیده اند

 منطقه بریتال یکی از مناطق نفوذ حزب الله لبنان است و در این منطقه بسیاری از افراد تحت تعقیب قضاییه لبنان به اتهام قاچاق و خرید و فروش مواد مخدر حضور دارند.

منطقه بقاعboghae  نیز یکی از مناطق تمرکز اصلی شبه نظامیان حزب الله است و بر اساس گزارش ها این منطقه نیز شاهد کلان معامله های مواد مخدر است . گفته می شود که قاچاقچیان اصلی در این منطقه طرفدار حسن نصرالله سرکرده این گروه هستند و جنایات حزب الله در سوریه را تایید می کنند.
لطفا به اشتراک بگذارید: