حمله به زندانیان سیاسی سالن ۱۰ زندان گوهردشت کرج، توطئه علیه زندانی سیاسی سهیل عربی

 

 حمله به زندانیان سیاسی سالن ۱۰ زندان گوهردشت کرج، توطئه علیه زندانی سیاسی سهیل عربی


عوامل اجیر شده رژیم آخوندی در زندان گوهردشت تحت عنوان داعش؛ امروز یکشنبه هفتم مرداد ماه؛ در هواخوری زندان؛‌ با آجر و میله به زندانیان سیاسی سالن ۱۰ بند ۴ حمله ور شده و آنان را به شدت مضروب کرده اند. نفر اصلی این حمله یک زندانی داعشی اهل آذربایجان بنام صالح.اف که فردی قوی‌هیکل با ۱۹۵ سانت قد و ۱۵۰ کیلو وزن است و آموزش‌های ویژه دیده و از اعضای خطرناک داعش است؛‌ آغازگر این حمله بوده است. وی به زندانیان حمله کرده و آنها را تهدید کرده است.

بر اثر این حمله؛ دست راست سعید شیرزاد از ناحیه بازو شکسته؛‌ کمر آرش صادقی آسیب دیده و مچ پای لقمان مرادی در رفته است. این زندانیان با همین وضعیت به بند منتقل شده‌اند و دژخیمان خامنه ای در این زندان؛ هیچ اقدام درمانی و پزشکی برای آنها بعمل نیاورده‌اند.

شکنجه گران اصلی زندان گوهردشت مدتی است ۵ عضو خطرناک داعش را که از جمهوری آذربایجان، چچن و عراق هستند، به دلیل درگیری و ایجاد خطر برای زندانیان داعشی دیگر از آنها جدا کرده‌اند و به سالن ۱۰ بند ۴، در کنار زندانیان سیاسی منتقل کرده‌اند.

‏‏سیاست رئیس زندان گوهردشت این است که زندانیان خطرناک را علیه زندانیان سیاسی اجیر می کند تا با صحنه سازی؛ زمینه قتل آنان را فراهم نماید.

توطئه دژخیمان علیه جان زندانی سیاسی سهیل عربی + نوار صوتی


گزارشهای دریافتی از زندان تهران بزرگ حاکیست؛ در ادامه ضرب و شتم و شکنجه های فیزیکی و روانی دژخیمان علیه زندانی سیاسی سهیل عربی؛ در یک اقدام ضدانسانی جدید؛ زندانبانان تلاش دارند که با تجویز قرص های روانگردان و وادار کردن سهیل به خوردن این داروهای خطرناک؛ وی را دچار عارضه روانی کرده و در نهایت او را بعنوان بیمار روانی؛ به بیمارستان امین آباد منتقل کنند.

فرنگیس مظلوم مادر سهیل عربی طی یک پیام صوتی با ابراز انزجار از این اقدام ضدانسانی مأموران زندان تهران برزگ علیه فرزندش؛ از عموم مردم و مدافعان حقوق بشری خواست تا برای نجات جان سهیل صدای اعتراض خود را از هر طریق ممکن بلند کنند.

یادآوری می شودکه سهیل عربی ماههاست در بند قرنطینه زندان تهران بزرگ به همراه دو زندانی محکوم به قتل در زیر انواع شکنجه های جسمی و روانی قرار دارد و از ملاقات و تماس با خانواده منع شده است.

بیشتر بخوانید



 

· زندان تهران بزرگ، جان زندانی سیاسی سهیل عربی در خطر است


 

دفاعیات زندانی سیاسی سهیل عربی در بیدادگاه رژیم در تهران

لطفا به اشتراک بگذارید: