آر.سی. دی.ریل کلیر دیفنس -تاریخچه خونین ترور و جاسوسی رژیم دراروپا

آر.سی. دی.ریل کلیر دیفنس -تاریخچه خونین ترور و جاسوسی رژیم دراروپا

آر.سی. دی. ریل کلیر دیفنس:

تاریخچة خونین ترور و جاسوسی رژیم ایران در اروپا

 

توطئة تروریستی علیه گردهمایی اپوزیسیون درپاریس یکی از بی‌شرمانه‌ترین نمونه‌های جنایات و تروریسم در قاره اروپا درسال‌های اخیر است

 

اروپا و آمریکا باید در یک کارزار بین‌المللی

رژیم ایران را به بستن شبکة تروریسم، جاسوسی و سوءقصد خود در اروپا وادار کنند

شبکة گستردة جاسوسی و ترور رژیم ایران در اروپا، از سال ۱۹۷۹... تاکنون عمدتاً بلاوقفه فعالیت کرده است. دولت‌های اروپایی تروریست‌هایی را به‌صورت انفرادی گیر انداخته و دستگیر کرده‌اند، اما نتوانسته‌اند جلوی (حکومت) تهران را بگیرند .

دادستان‌های آلمان، اتهاماتی را به‌خاطر توطئة ارتکاب قتل، علیه اسدالله اسدی یک دیپلمات مرتبط با وزارت اطلاعات (رژیم) ایران... ثبت کردند. اسدی مأمورانی را عضوگیری کرد تا در کنفرانسی در پاریس بمب‌گذاری کنند؛ اما پلیس قبل از این حمله، آنها را دستگیر کرد.

اسدلله اسدی یک زوج بلژیکی با اصلیت ایرانی را عضوگیری کرد تا مواد انفجاری را در گردهمایی پاریس که توسط اپوزیسیون ایران برگزار شده بود کار بگذارند. پلیس بلژیک این زوج را در حالی کشف کرد که ۵۰۰ گرم مادة انفجاری تی.ای.تی.پی. و یک چاشنی به‌همراه داشتند.

سخنرانان کنفرانس پاریس شامل شهردار (پیشین) نیویورک رودی جولیانی و رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا نیوت گینگریچ بودند.

جدیت اتهامات باعث شد که دولت اتریش، یعنی همان کشوری که اسدلله اسدی در آن اعتبارنامه (دیپلماتیک) دارد، خواهان آن بشود که سفیر (رژیم) ایران در وین «مصونیت این دیپلمات (رژیم) ایران را بردارد».

در حالی که حملة شکست‌خوردة پاریس، یکی از بی‌شرمانه‌ترین نمونه‌های جنایات و تروریسم (رژیم) ایران در قاره (اروپا) طی سال‌های اخیر به‌شمار می‌رود، دولت‌های اروپایی موارد متعدد دیگری از فعالیت‌های غیر قانونی (این رژیم) را نیز گزارش کرده‌اند... بعد از تازه‌ترین توطئة بمب‌گذاری در کنفرانس فرانسه، یک مقام (آمریکایی) اظهار داشت : اگر (رژیم) ایران بتواند حملات بمب‌گذاری را در پاریس طراحی کند، می‌تواند حملاتی را در هر کجای جهان طراحی کند». اگر هیچ‌چیز تغییر نکند، (رژیم) ایران سوءقصدهای بیشتری را در خاک اروپا انجام خواهد داد. اما تازه‌ترین توطئة بمب‌گذاری (رژیم) ایران باید اروپا را تکان بدهد تا اختلافات خود را با ایالات متحده هم بیاورد و یک کارزار جامع بین‌المللی را با هدف وادار کردن (رژیم) ایران به بستن شبکة تروریسم، جاسوسی و سوءقصد خود در اروپا به‌راه بیندازد.
لطفا به اشتراک بگذارید: