بیست دقیقه-اروپاییها باید در کنار مردم ایران بایستند نه در کنار آخوندها-۹مرداد97

اروپاییها باید در کنار مردم ایران بایستند نه در کنار آخوندها


سناتور لیندزی گراهام از اعضای ارشد سنا و کاندیدای پیشین ریاست جمهوری آمریکا تأکید کرد تغییر در ایران در راه است. اروپاییها باید مشخص کنند در کنار آخوندها هستند یا در کنار مردم ایران

فاکس نیوز: دولت ترامپ بی سر و صدا در حال تلاش با هدف ایجاد یک ائتلاف امنیتی و سیاسی جدید در خاورمیانه برای اقدام علیه رژیم ایران است، نظر خودتان را در مورد ایران به ما بگوئید ما شاهد موضعگیریهای بیشتری علیه رئیس جمهور ترامپ هستیم.

سناتور لیندزی گراهام:‌ در رابطه با موضوع ایران من هیچ موقع بیشتر از اینکه الان هستم از رئیس جمهور ترامپ راضی نبوده‌ام، او در حال کار با اعراب و اسرائیل برای منزوی ساختن رژیم ایران است، ضروریست تا اتحادیه اروپا به ما کمک کند، بجای معاملات تجاری با آخوندها که نازی های مذهبی هستند. آنها در حال تکه‌پاره کردن خاورمیانه هستند و در‌ضمن خواهان تسلیحات اتمی هستند تا روزی از آن استفاده کند

دوستان اروپائی ما باید به ما بپیوندند تا کمر این رژیم را بشکنیم. مردم ایران دوستان ما هستند، آخوندها دشمن ما هستند من با ایده بیرون کشیدن از توافق اتمی موافقم، خامنه ای پولها را گرفت و خرج نیروی نظامی خودش کرد. مردم دیگر از آخوندها کلافه هستند. در سالهای اوباما بنری در خیابانهای ایران بود که آیا شما با ما هستید یا با آنها یعنی با رژیم. من به دوستان اروپائی میگویم آیا شما با آخوندها هستید یا با مردم ایران.

آقای رئیس جمهور ترامپ این کار را ادامه دهید، آقای وزیر خارجه پمپئو این کار را ادامه دهید، کمر رژیم ایران را باید شکست ، تغییر رژیم در حال رسیدن به ایران است.
لطفا به اشتراک بگذارید: