بیست دقیقه-پیشروی ارتش ملی یمن در جبهه های مختلف-9مرداد97

پیشروی ارتش ملی یمن در جبهه های مختلف


پیشروی ارتش ملی یمن در جبهه های مختلف ادامه دارد. تلفات سنگینی به شبه نظامیان حوثی مورد حمایت رژیم ایران وارد می آید

به گزارش العربیه در یک تهاجم غافلگیرانه توسط ارتش ملی یمن به مرکز تجمع شبه نظامیان حوثی در شهرستان الحشوهALHASHWAH در شرق استان صعده انجام شد ، ۲۰ شبه نظامی کشته و تعداد دیگری زخمی شدند . علاوه بر این ۲۸ تن از آنها به اسارت نیروهای ارتش ملی یمن درآمدند که در میان آنها یک فرمانده نظامی بنام ابو یاسر الخولانی ALKHOLANE نیز دیده می شود .

یکی از فرماندهان نظامی ارتش ملی یمن به العربیه گفته است نیروهای این ارتش با پشتیبانی هواپیماهای ائتلاف عربی طی یک حمله غافلگیرانه مواضع شبه نظامیان را در شهرستان الحشوه مورد تهاجم قرار داده مواضع مهمی را به تصرف خود در آورده اند . یک پادگان و دو ارتفاع استراتژیک تسخیر شدند.

 در فیلم هایی که از این درگیری ها تهیه شده نیرهای ائتلاف عربی دیده میشوند که مواضع شبه نظامیان حوثی از جمله سکوهای شلیک موشک آنها و ماشین آلات نظامی شان هدف تهاجم قرار دادند

ارتش ملی یمن با پشتیبانی ائتلاف عربی تهاجم نظامی جدیدی را در ساحل غربی یمن به سوی کیلومتر شانزده انجام داده تا بتواند راههای امداد رسانی شبه نظامیان حوثی از صنعا را قطع کند . همچنین توپخانه ارتش ملی مواضع شبه نظامیان حوثی در اطراف شهر زبید را هدف آتش خود قرار داده است

 منابع نظامی به العربیه گفته اند در عملیات تیپ های ارتش ملی یمن و نیروهای مقاومت ، ائتلاف عربی با پشتیبانی هوایی و توپخانه ای مواضع و استحکامات شبه نظامیان و تجمعات آنها در منطقه را هدف قرار دادند.

 نیروهای ارتش ملی یمن توانستند به پیشروی در استان البیضاء ادامه داده ، 30 تن از عناصر مسلح حوثی را از پای درآورند.
لطفا به اشتراک بگذارید: