تظاهرات جوانان ومردم درفلکه گوهردشت کرج و ادامه اعتصاب واعتراضات سایراقشار

تظاهرات جوانان ومردم درفلکه گوهردشت کرج و ادامه اعتصاب واعتراضات سایراقشار

اعتصاب و اعتراضات ....

کرج -۹ مرداد

بعدازظهر سه شنبه جوانان و مردم بجان آمده در فلکه اول گوهردشت کرج ؛ با برپایی یک تجمع اعتراضی و سر دادن شعار خشم و نفرت خود را از آخوندهای چپاولگر حاکم به نمایش گذاشتند. مردم و جوانان معترض که از گرانی و سیاستهای غارتگرانه رژیم به تنگ آمده اند شعار می دادند:

توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه

ملت گدایی می کند؛ آقا خدایی می کند

اصفهان -۹ مرداد

از صبح سه شنبه ۹مرداد ۹۷ بازاریان و کسبه شهرک صنعتی امیرکبیر در منطقه شاپور جدید اصفهان و همچنین رانندگان و کامیونداران، در اعتراض به بالا رفتن قیمت دلار؛ گرانی؛ کسادی بازار و همچنین قطع مکرر برق دست به اعتصاب زد. و در خیابانهای اصلی منتهی به ترمینال امیرکبیر تظاهرات کردند.آنها علیه گرانی و غارت و چپاول باندهای حکومتی شعار سردادند. برخی از شعارهای تظاهر کنندگان عبارت بودند از: ؛ نترسید نترسید؛ ما همه با هم هستیم؛ نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران؛ و اصلاح طلب؛ اصولگرا دیگه تمومه ماجرا

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت در باره اعتصاب و تظاهرات در اصفهان طی اطلاعیه ای اعلام کرد:‌

جمع کثیری از مردم و جوانان دلیر اصفهان در منطقه صنعتی امیرکبیر (شاپور جدید) در اعتراض به گرانی افسار گسیخته و قطع مکرر برق و سیاستهای ضد ایرانی و ضد انسانی رژیم آخوندی دست به تظاهرات زدند و به سمت خیابانهای اصلی شهر راهپیمایی کردند. کسبه این منطقه نیز دست از کار کشیده و مغازه ها همه تعطیل شده است. مردم به جان آمده از تورم و گرانی و فساد و سرکوب .... با اشاره به وعده های تو خالی رژیم شعار می‌دهند: اینها همه اش دروغ است. صنعتگران اصفهان نیز با پلاکاردی در اعتراض به گرانی و وضعیت وخیم معیشتی خود در این تظاهرات شرکت کردند.

انبوه نیروهای سرکوبگر و گارد ضد شورش برای پراکنده ساختن جمعیت و جلوگیری از گسترش آن به صحنه اعزام و در خیابانهای مختلف شهر مستقر شده اند.

 

روز دوشنبه نیز مغازه داران و کسبه در خیابان جی خوراسگان به اعتصاب پیوسته و مغازه های خود را بستند.

در این روز فروشندگان جزء در دوشنبه‌بازار قٌرقی ghorghi در مشهد به دلیل افزایش ناگهانی قیمت غرفه ها دست به اعتراض و اعتصاب زدند.

در تهران ماموران سرکوبگر رژیم در وحشت از شکل گیری اعتصابات و اعتراضات به بازار شوش اعزام شدند.

پیش از ظهر دوشنبه ماموران انتظامی و اطلاعاتی رژیم در وحشت از گسترش دامنه اعتراضات و اعتصاب کسبه و بازاریان، شماری از طلافروشان در بازار و همچنین تعدادی از صرافها در خیابان فردوسی و منوچهری را دستگیر کردند. رژیم در پی آن است تا با این قبیل اقدامات؛ فضای ترس و وحشت ایجاد کند ، اما بازاریان اعلام کرده اند دست از اعتصاب برنخواهند داشت.

اعتصاب کامیونداران در شهرهای مختلف در نهمین روز؛ ادامه یافت. این اعتصاب در شهرهای تبریز؛ مرند؛ ارومیه؛ اردبیل؛ اصفهان؛ نجف‌آباد؛ شهرضا؛ کازرون؛ شهرکرد؛ فرخشهر؛ مشهد؛ تربت حیدریه؛ تربت جام؛ کاشمر؛ نیشابور؛ خواف؛ بجنورد؛ سبزوار؛ جاجرم؛ ایذه؛ دزفول؛ خرمشهر؛ ماهشهر؛ اهواز؛ بهبهان؛ آبادان؛ زنجان؛ سمنان؛ شاهرود؛ زاهدان؛ قزوین؛ کرمان؛ کرمانشاه؛ بروجرد؛ الیگودرز؛ خرم‌آباد؛ پلدختر؛ دورود؛ ساری؛ چالوس؛ تنکابن؛ همدان؛‌ملایر و یزد؛ برگزار شده است.

این اعتصاب تاکنون به ۱۳۵ شهر از ۳۱ استان کشور گسترش یافته است.

روز دوشنبه و در هشتمین روز از اعتصاب کامیونداران، پمپ بنزین ها در استان قزوین و شهرهای نوشهر و چالوس و کلاردشت و شهرستان های غرب مازندران به دلیل کمبود سوخت، یا تعطیل شده و یا در شرف تعطیلی هستند. صف خودروها برای زدن بنزین در پمپ‌بنزین سادات محله لاهیجان به چند کیلومتر رسید.

جمع زیادی از غارت شدگان موسسات مختلف غارت و چپاول وابسته به رژیم شامل کاسپین؛‌ آرمان وحدت؛ موسسه موسوم به ثامن الحجج و البرز ایرانیان در مقابل بانک مرکزی در تهران تجمع اعتراضی برپا کردند. و علیه سران چپاولگر رژیم شعار سردادند.

 

تجمع اعتراضی غارت شدگان موسسه کاسپین رشت

غارت شدگان موسسه کاسپین دررشت در مقابل دفتر این موسسه تجمع اعتراضی برگزار کردند.

معلمان سراسر استان خوزستان در مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان در اهواز تجمع کردند و حکم خود را در اعتراض به ناعادلانه بودن احکام به آتش کشیدند .
لطفا به اشتراک بگذارید: