بیست دقیقه-روزنامه الریاض؛ آخوندها در لبه پرتگاه-۱۰مرداد۹۷

روزنامه الریاض ؛آخوندها در لبه پرتگاه


روزنامه الریاض عربستان سعودی اظهارات حسین داعی الاسلام در مورد موقعیت رژیم آخوندی و بحرانهای آن را درج کرده است که بخشهایی از آن از نظرتان می گذرد:

الریاض عربستان سعودی:

حسین داعی الاسلام عضو شورای ملی مقاومت ایران گفت:‌ دخالت رژیم آخوندی در کشورهای منطقه و جنگ افروزی در آنها، اعمالی خصمانه علیه مردم ایران است زیرا این رژیم طی 39 سال گذشته صدها میلیارد دلار از اموال و دارائیهای مردم را در این کشورها هزینه کرده تا شاید بتواند بقایش را حفظ کند.

داعی الاسلام افزود: اکنون رژیم در بن بست قرار گرفته است. اگر دست از دخالت و جنگ افروزی در کشورهای منطقه بردارد و عقب نشینی کند تضعیف می‌شود و یکی از تکیه گاههای بقای خودش را از دست می‌دهد. اگر هم بماند و به دخالت و جنگ افروزی ادامه دهد، در این کشورها و در سطح بین المللی با واکنش‌های شدیدتر روبرو می‌شود و انزوایش تشدید می‌شود.

او افزود:‌ از طرف دیگر سیاست مماشات آمریکا که بزرگترین عامل پیشروی رژیم در منطقه بود و باعث کشته شدن صدها هزار نفر از مردم بی گناه و آواره شدن دهها ملیون نفر در سوریه و عراق و یمن شد امروز تمام شده و هر روز شاهد انزوای بیشتر بین المللی و منطقه‌ای رژیم آخوندی هستیم.

داعی الاسلام در ادامه گفت: بنابراین خامنه‌ای باید تصمیم بگیرد که آیا جام زهر منطقه‌ای را بخورد یا نه. خودش خوب می‌داند که اگر زهر را بخورد تضعیف می‌شود و راه قیام و سرنگونی آن هموار می‌شود و اگر بایستد زیر فشارهای خرد کننده بیشتری قرار می‌گیرد که باز هم رژیمش در هم شکسته‌تر می‌شود و با قیام مردم سرنگون خواهد شد.

وی تاکید کرد: خامنه‌ای میگوید عقب نشینی نمی‌کنیم. بهر حال روشن است که خامنه‌ای و رژیمش هیچوقت به زبان خوش از دستاوردهایی که بخصوص در دوران اوباما بدست آورده‌ دست بر نمی‌دارند و اموال مردم ایران را صرف بشار اسد و حزب الله و حوثی‌های یمن و شبه نظامیان عراقی و بقیه جنایتکاران می‌کنند.

داعی الاسلام خاطرنشان ساخت: در عراق طی سه هفته شاهد تظاهرات سراسری مردم علیه احزاب و باندهای رژیم و خود رژیم بودیم. چون مزدوران رژیم، عراق را هم مانند ایران نابود کرده‌اند و کاری جز قتل و کشتار و دزدی اموال مردم نمی‌کنند.
لطفا به اشتراک بگذارید: