سرکرده ستادنیروهای مسلح خامنه ای-سخنانی درفضای دانشگاه میشنویم که سخنان مجاهدین است

سرکرده ستادنیروهای مسلح خامنه ای-سخنانی درفضای دانشگاه میشنویم که سخنان مجاهدین است


یک سرکرده ستاد نیروهای مسلح خامنه‌ای:

سخنانی در فضای دانشگاه می‌شنویم که سخنان مجاهدین است

در همه صنوف اعم از کامیونداران و بازاریان نیز نفوذ کرده

‌ و خط‌دهی می‌کنند

 

هرکس بگوید مجاهدین مرده است، یا مغرض است یا جاهل

اینکه گفته می‌شود اعدام‌های ۶۷ نقض حقوق بشر است

از مصادیق همین نفوذ به شمار می‌رود!

 

فضای مجازی پر شده از حرکات مجاهدین

بطوریکه که تنها با ۱۰ دقیقه جست‌جو ۳۰

کانال مجاهدین پیدا کردم

 

به گزارش خبرگزاری سپاه پاسداران ، یک از سرکردگان ستاد نیروهای مسلح خامنه‌ای به این که مجاهدین از بین رفتنی نیستند و خون شهدای سال ۶۰ گریبان حکومت آخوندی را گرفته اعتراف کرد و گفت: مجاهدین خلق یکی از گروهک‌های مطرح ایام دهه ۶۰ به شمار می‌رود. خامنه‌ای چهاردهم خردادماه ۹۶ تأکید کرد: «دهه ۶۰ دهه مظلومی است، آن را دریابید، جای شهید و‌ جلاد عوض شده و این باید تبیین شود. مجاهدین مردنی و از بین رفتنی نیستند، هرکس بگوید مجاهدین مرده است، یا مغرض است یا جاهل. اینکه گفته می‌شود اعدام‌های ۶۷ نقض حقوق بشر است، از مصادیق همین نفوذ به شمار می‌رود!

اشاره این سرکرده ستاد نیروهای مسلح خامنه ای به اظهارات ولی فقیه ارتجاع در ۱۴خرداد ۹۶ در مراسم سالمرگ خمینی است که خشمگین از شکست مهندسی وی درنمایش انتخابات به خاطر شعار «نه جلاد نه شیاد» و بالاگرفتن جنبش دادخواهی گفت:

برخی از بلندگوها و صاحبان بلندگوها مورد تهاجم, دهه ۶۰ را مورد تهاجم قرار میدن. دهه ۶۰, دهه آزمون ها بزرگه و دهه پیروزیهای بزرگ. دهه ۶۰, دهه خشن ترین تروریسم در کشور..دراین تروریسم..البته من عدد معین نمی کنم تا ۱۷هزار هم گفته اند..

این خیلی مسئله مهمی است؛ اینجور نباشه من توصیه میکنم و کسانی که اهل فکر اند اهل تأمل اند راجع به دهه ۶۰ قضاوت میکنند جای شهید و جلاد عوض نشود.

این سرکرده قرارگاه موسوم به جنگ نرم ستاد نیروهای مسلح خامنه‌ای با دلهره به نفوذ مجاهدین در میان اقشار مختلف و دانشگاهها گفت: ۹۰ درصد اعتصابات و فراخوان‌های فعلی کار ضدانقلاب است. متأسفانه مردم ما هم خبر ندارند. درگذشته ضدانقلاب به سرکردگی (مجاهدین) در کشور موج‌سواری می‌کردند و امروز موج‌سازی می‌کنند. در همه صنوف اعم از کامیونداران و بازاریان نیز نفوذ کرده‌ و خط‌دهی می‌کنند.

در دهه ۶۰ مجاهدین در دانشگاهها نفوذ داشتند... اکنون نیز در دانشگاه‌ها بویژه در مراکز استانی، به دلیل حجم زیاد دانشجویان غیربومی از اقصی‌نقاط کشور نفوذ دارند. از همین روست که گاهی سخنانی در فضای دانشگاهی می‌شنویم که سخنان (مجاهدین) است.

وی افزود: بسیاری از اتفاقاتی که اکنون در کشور درجریان است به دست ضدانقلاب هدایت می‌شود، ‌متاسفانه برخی ناآگاهان نیز در این مسیر حرکت می‌کنند. فضای مجازی پر شده است از حرکات (مجاهدین) بطوریکه که تنها با ۱۰ دقیقه جست‌جو ۳۰ کانال (مجاهدین) پیدا کردم.
لطفا به اشتراک بگذارید: