قیام جوانان شورشگرومردم به جان آمده دراصفهان وکرج وشیراز با شعارمرگ برخامنه ای

قیام جوانان شورشگرومردم به جان آمده دراصفهان وکرج وشیراز با شعارمرگ برخامنه ای


قیام جوانان شورشگر و مردم به جان آمده

در اصفهان و کرج و شیراز

با شعارهای مرگ بر خامنه ای مرگ بر دیکتاتور

و خامنه ای حیا کن مملکت و رها کن

روز چهارشنبه دهم مرداد،کسبه و بازاریان همراه با جوانان در شاهپور جدید اصفهان علیه استبداد آخوندی و گرانی به پاخاستند و با گارد ضد شورش و نیروهای سرکوبگر رژیم که قصد ممانعت از راهپیمایی آنها را داشتند درگیر شدند

ماموران سرکوبگر که قادر به ممانعت از شکل گیری تظاهرات مردم نبودند، به سمت تظاهرکنندگان گاز اشک آور شلیک کردند و به سمت آنها یورش بردند. متقابلا جوانان شورشگر، برای مقابله با تهاجم مزدوران رژیم، اقدام به آتش زدن لاستیک و مسدود کردن برخی خیابانها کردند و با سنگ و چوب و آجر و با شعارهای مرگ بر دیکتاتور، خامنه ای حیاکن مملکتو رهاکن، نترسید نترسید، ما همه باهم هستیم و دشمن ما همین جاست دروغ میگن آمریکاست، به مقابله با یورش مزدوران برخاستند.

خیابان امیرکبیر، مشیرالدوله و خیابان دانش صحنه اصلی درگیری جوانان اصفهان با مأموران سرکوبگر بود. از گوشه و کنار شهر شاپور جدید اصفهان آتش و دود غلیظ بچشم می خورد و خیابانها پر از سنگ و آجر بود

جنگ و گریز بین جوانان شجاع شاپور جدید اصفهان با مأموران گارد ضدشورش در خیابان مشیرالدوله و چهارراه هزاردستان جریان تا ساعتها ادامه پیدا کرد.

جوانان دلیر شاپور جدید اصفهان با شعار مرگ بر دیکتاتور و با آتش زدن انبوهی لاستیک خیابان موسوم به خمینی را بستند فریاد بی شرف بی شرف جوانان اصفهان و خشم و خروش آنان مأموران ضدشورش را وحشت زده کرد.

مزدوران سرکوبگر رژیم در بلوار موسوم به خمینی در برابر جوانان شورشی اصفهان وحشت زده مجبور به عقب نشینی شدند.

شعارهای اصفهان

بی شرف بی شرف..... بی شرف بی شرف.....

شاپور جدید چهارراه هزاردستان .

شاپوری باغیرت حمایت حمایت .... شاپوری باغیرت حمایت.

بی شرف بی شرف.... بی شرف بی شرف...

سکوت هرایرانی خیانت ......

خانم مریم رجوی به مردم دلیر اصفهان و قیام جانانه شان علیه ظلم و ستم آخوندها، درود فرستاد و گفت: جوانان غیرتمندی که در شاپور جدید با گاز اشک آور و وحشیگری نیروهای سرکوبگر مقابله میکنند، پیام آوران آزادی میهن از اشغال رژیم سفاکی هستند که به اسم دین ایران را اشغال کرده است.

خیزش مردم و جوانان شورشگر کرج

با شعارهای مرگ بر دیکتاتور

و وای به روزی که مسلح شویم

 

خیزش دلیرانه مردم و جوانان کرج که بعدازظهر سه شنبه 9 مرداد ماه در فلکه اول گوهردشت با شعارهای توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه و گرانی تورم بلای جان مردم و ملت گدایی می کند آقا خدایی می کند، آغاز شده بود تا پاسی از شب ادامه یافت.

در جریان این تظاهرات مردم به جان آمده شعار می دادند: گرانی تورم نداریم ما تحمل؛ مرگ بر دیکتاتور؛ اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا؛ دشمن ما آخونداست، دروغ میگن آمریکاست؛

دبیرخانه شورای ملی مقاومت با صدور اطلاعیه ای در این باره اعلام کرد:

نیروی سرکوبگر انتظامی، گارد ضد شورش، پاسداران و آدمکشان لباس شخصی رژیم با حمله به مردم و پرتاب گاز اشک آور درصدد پراکنده کردن جمعیت بر آمدند اما جوانان با مقاومت و جنگ و گریز به مقابله پرداختند. آنها با شعارهای مرگ برخامنه ای، وای به روزی که مسلح شویم ، تا دیکتاتور روکاره قیام ادامه داره به درگیری با بسیجیان جنایتکار پرداختند و آنها را وادار به فرار کردند. جوانان برای مقابله با وحشیگریهای مزدوران به سنگربندی پرداخته و با خوابیدن در کف خیابان مانع رفت و آمد خودروها شدند.

خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت با درود به مردم دلیر کرج و اصفهان و شیراز و دیگر شهرهای به پا خاسته گفت سرمنشأ تمامی تیره روزیهای ملت ایران استبداد دینی حاکم بر ایران است که حرث و نسل میهن ما را بر باد داده است. اکنون دنیا به چشم می بیند که به‌رغم سرکوب گسترده فاشیسم دینی، قیام سراسری مردم ایران هر روز شعله ورتر می‌شود و دیکتاتوری ولایت فقیه را در تنگنا قرار داده و از فرا رسیدن بهار آزادی در میهن اسیر خبر می‌دهد.

 گوهر دشت کرج -۱۰مرداد۹۷

مرگ بر دیکتاتور... مرگ بر دیکتاتور....

وای به روزی که مسلح شویم....... وای به روزی که مسلح شویم........

مرگ بر دیکتاتور... مرگ بر دیکتاتور....

توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه .. توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه.......

آقا خدایی می کنه ملت گدایی می کنه......

عزا عزاست امروز روز عزاست امروز پول مردم ایران زیر عباست امروز.....

تادیکتاتور روکاره قیام ادامه داره ....

کرج -۹مرداد

حتی اگر بسیجی ازآسمان بباره قیام ادامه داره.

مرگ بر دیکتاتور... مرگ بر دیکتاتور.... مرگ بر دیکتاتور... مرگ بر دیکتاتور....

توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه .. توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه.......

مرگ بر دیکتاتور... مرگ بر دیکتاتور....

بیکاری تورم بلای جان مردم......... بیکاری تورم بلای جان مردم....

توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه .. توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه.......

نترسید نترسید ماهمه باهم هستیم...... نترسید نترسید ماهمه باهم هستیم....

در شیراز جوانان این شهر در خیابان ملاصدرا تظاهرات کردند و خشم خود را علیه بیکاری و استبداد آخوندی ابراز کردند

مأموران سرکوبگر رژیم با گاز اشک آور و اسپری فلفل به تظاهرکنندگان حمله کردند در این یورش جنایتکارانه، یک پسر بچه خردسال مصدوم شد

شیراز ۹مرداد۹۷

رشت ۱۰مرداد

بعدازظهر چهارشنبه ۱۰ مرداد ماه؛ جمع زیادی از مردم در چهارراه میکاییل رشت در اعتراض به وضعیت وخامت بار اقتصادی؛ گرانی و فقر دست به تجمع زدند. نیروهای سرکوبگر انتظامی و ضدشورش با شوکر و باتون به مردم تجمع کننده یورش بردند و آنها را بشدت مضروب می کردند. که خشم و اعتراض مردم را برانگیخت

اعتصاب سراسری رانندگان و کامیونداران در دهمین روز خود در شهرهای همدان؛ اهواز؛ ایذه؛ دزفول؛ اندیمشک؛ شوش؛ تربت حیدریه؛ ماهشهر؛ خرمشهر؛ آبادان؛ نجف آباد؛ نیشابور؛ کرمانشاه؛ سرپل ذهاب؛ اردبیل؛ یزد؛ میبد؛ فرخشهر؛ شهرکرد؛ هفشجان؛ خرم آباد؛ بروجرد؛ دورود و الیگودرز ادامه یافت. این اعتصاب در دهمین روز، به ۱۳۹شهر از ۳۱ استان کشور گسترش یافته است.

روز سه‌شنبه در پی اعتصاب سراسری کامیونداران و تانکرداران ، بنزین در جایگاه‌های توزیع سوخت در رشت و شهرهای استان گیلان بسیار نایاب شد .

 کرج ۱۰مرداد ۹۷

مردم و جوانان دلیر کرج غروب چهارشنبه ۱۰مرداد برای دومین روز متوالی دست به تظاهرات زدند. جوانان بیباک از فلکه اول گوهر دشت کرج به سمت خیابان مطهری به راهپیمایی پرداختند. جمعیت که هر لحظه بر شمار آنها افزوده می‌شد، شعار می دادند: توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه؛ مرگ بر دیکتاتور؛ ملت گدایی می کند، آقا خدایی می کند؛‌

جوانان در مقابل حملات نیروهای رژیم با سنگ و آجر به مقابله با نیروهای سرکوبگر پرداختند و با گوشمالی دادن مزدوران آنها را وادار به فرار کردند. یک خودروی نیروی انتظامی و شماری از موتورهای گارد ضدشورش و بسیجیان به آتش کشیده شد.

آتش زدن موتور و..ماشین پلیس .....کرج فلکه اول

خبرهای رسیده از تهران حاکیست که در جریان تظاهرات جوانان قیام‌کننده در میدان ولیعصر شعار مرگ خامنه‌ای و مرگ و مرگ بر دیکتاتور سر دادند.
لطفا به اشتراک بگذارید: