فروپاشی اقتصاد ایران نزدیک است-۲۰دقیقه-گزارش ۱-۱۲مرداد۱۳۹۷

گزارش1 ـ فروپاشی اقتصاد ایران نزدیک است -ٰمصاحبه الاخباریه با علیرضا جعفر زاده


 

فروپاشی اقتصاد ایران نزدیک است گفتگوی تلویزیون الاخباریه با علیرضا جعفر زاده معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشینگتن. بخشهایی از آن را می بینیم:

چند روز دیگر تحریم های اقتصادی آمریکا علیه رژیم ایران اجرایی می شود . مایک پمپئو گفت : در حال حاضر آمریکا یک بسیج سیاسی و اقتصادی علیه رژیم ایران داده است تا پولی را که برای مرگ و ویرانی خرج می کند قطع کند .

علیرضا جعفر زاده معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشنگتن به الاخباریه گفت : «بحران اقتصادی خفه کننده ای که رژیم با آن روبروست به دزدی های بزرگ شرکت هایی بر می گردد که متعلق به علی خامنه ای، سپاه پاسداران و کسانی است که اموال مردم ایران را به تاراج می برند. آنها اموال مردم ایران را برای سرکوب وحشیانه داخلی و برنامه اتمی و موشکی استفاده می کنند . برنامه یی که ضد ملی است. از طرف دیگر این پول برای جنگ و آتش افروزی در خارج ایران بکار گرفته می شود. »

حسن روحانی که تبلیغات انتخاباتی اش را پنج سال پیش شروع کرد وعده می داد که قیمت دلار را به کنترل در آورد. او چند ماه پیش هم همین وعده ها را در شروع این بحران تکرار کرد و در یک مصاحبه تلویزیونی گفت قیمت دلار کم خواهد شد.

 این قسمت از ادعاهای او را امروز ایرانی ها در شبکه های ارتباط اجتماعی بعنوان یک مضحکه برای خندیدن مورد استفاده قراد می دهند

 گزارشگر الاخباریه در نیویورک می گوید: سقوط ادامه دار ریال باعث وخامت بی سابقه در وضعیت معیشتی مردم ایران شده است . بهای این وضعیت را مردم ایران می پردازند رژیم آخوندی اموال مردم را برای حمایت مالی از شبه نظامیان فرقه گرا در منطقه بکار می گیرد. این باعث به جنب و جوش درآمدن مردم شده و همزمان با آن موج اعتراضات جدیدی بخاطر نگرانی از سقوط کامل اقتصاد این رژیم همه جای ایران را فراگرفته است.

در حالیکه بحران اقتصادی و فساد و رانتخواری رژیم حاکم بر ایران را فرا گرفته ، رژیم دیگران را تهدید می کند که اخلال گران اقتصادی را اعدام خواهد کرد، غافل از آنکه شعله های خشم مردم به خاطر چهل سال جنایت این رژیم در حال زبانه کشیدن است و دور نیست که این رژیم در تمامیتش بسوزد و خاکستر شود.
لطفا به اشتراک بگذارید: