جنگ اصلی آخوندها با مردم ایران است- ۲۰ دقیقه- گزارش ۳- ۱۳مرداد۱۳۹۷

گزارش۳ ـ جنگ اصلی آخوندها با مردم ایران است


 

تلویزیون اسکای نیوز در بررسی بحران های اقتصادی خفه کننده ای که گریبان رژیم را گرفته است ب با دکتر سنابرق زاهدی مسؤل کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت ایران گفتگویی انجام داد. بخشهایی را می بینیم:

جنگ اصلی آخوندها با مردم ایران است

زلزله سقوط ریال و فروپاشی تاریخی قیمت آن باعث ایجاد موج نارضایتی در این کشور شده است. موج اعتصابهای جدید ، تهران و شهرهای دیگر را فلج کرده است.

رژیم همواره به سرکوب و ایجاد ترس و صدور احکام و متهم کردن مردم به اخلال اقتصادی و اشاعه فساد پناه برده است .بر اساس قوانین رژیم مجازات افراد برای اینگونه اتهام ها اعدام است.

رژیم ایران بیهود تلاش می کند که مانع ابراز خشم مردم ایران شود .

دکتر سنابرق زاهدی مسؤل کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت ایران به اسکای نیوز گفت : بعد از شروع قیام مردم ایران در اواخر ماه دسامبرکه تا این تاریخ هم ادامه داشته ، خانم مریم رجوی گفت: وضعیت در ایران وارد مرحله جدیدی شده و این وضعیت به عقب بر نمی گردد. این گفته شرایط ایران را به خوبی به تصویر می کشد.

مردم ایران و مقاومت مردم ایران وارد مرحله جدیدی شده اند.

این مرحله نشانه های جدیدی نیز دارد ، یکی از این نشانه ها سقوط پول ایران است .

قیمت دلار قبل از قیام نزدیک ۳۵۰۰ تومان بود . پیش از اینکه رئیس جمهور آمریکا خروج از توافق اتمی با رژیم را اعلام کند ، قیمت دلار به ۶ هزار تومان رسید یعنی تقریبا دو برابر قیمت قبلی اش شد .

یکی از علل این وضعیت فساد است. این رژیم در فساد غرق شده ،همانطوریکه می دانید خودشان هم همین حرفها را به زبان خودشان می گویند؛ قالیباف یکی از سران رژیم می گوید ۴ درصد مردم ثروتمند شده اند و هر گونه امکاناتی را هم دارند و ۹۶ درصد بقیه فقیر و محروم اند ،این واقعیت مردم ایران است.

این رژیم قبل از اینکه با دیگران درگیری داشته باشد یعنی با خارج و آمریکا و کشورهای دیگر جنگ داشته باشد با فرزندان مردم ایران جنگ بزرگی دارد .امروز که ما داریم با هم صحبت می کنیم یعنی سی ام ژوئیه ، سالگرد کشتار زندانیان سیاسی است . سی هزار تن از زندانیان سیاسی سی سال پیش توسط رژیم ایران قتل عام شدند لذا جنگ اصلی میان فرزندان مردم ایران و این رژیم است و به نظر من شواهدی که این روزها می بینیم این است که این جنگ تا سرنگونی رژیم ادامه خواهد یافت. ‍
لطفا به اشتراک بگذارید: