اسکای نیوز: مصاحبه با موسی افشار عضوکمیسیون خارجی شورای ملی مقاومت ایران -۲۰دقیقه- ۱۴مرداد۱۳۹۷

 اسکای نیوز: مصاحبه با موسی افشار عضوکمیسیون خارجی شورای ملی مقاومت ایران -۲۰دقیقه- ۱۴مرداد۱۳۹۷


اگر با رژیم با قاطعیت برخورد شود باتوجه به قیام بزرگی که در ایران جریان دارد مجبور به تسلیم خواهد شد. مصاحبه اسکای نیوز با موسی افشارعضو کمیسیون خارجی شورای ملی مقاومت ایران :

 

موسی افشار عضو کمیسیون خارجی شورای ملی مقاومت ایران به اسکای نیوز گفت :

وضعیت اقتصادی کنونی در ایران با وضعیت اقتصادی سایر کشورها کاملا متفاوت است . چیزی که رژیم ایران با آن روبروست یک بحران اقتصادی و سیاسی و اجتماعی تمام عیار است. چرا که اولا وضعیت اقتصادی ایران قبل از هر چیز به فساد و اختلاس نجومی و برنامه ریزی شده بیت خامنه ای و سپاه پاسداران و تعداد زیادی از آخوندها و مقامات قضایی و دیگر سران رژیم ارتباط دارد . علاوه بر آن این بحران به دلیل به هدر دادن اموال مردم ایران برای ماشین سرکوب در داخل و پروژه های تسلیحات اتمی و موشکی این رژیم و دخالت ها و حمایت آن از شبه نظامیان در کشورهای دیگر است . تمامی این عوامل باعث می شود که وضعیت رژیم ایران با وضعیتی که در سایر کشورهای جهان وجود دارد تفاوت داشته باشد .

مردم ایران از نظر اداری و اقتصادی اعتمادشان را به این رژیم از دست داده اند . این رژیم از تحریم هایی که در ششم ماه اوت علیه آن شروع می شود نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت ولی پیش از این فاجعه اقتصادی که بر مردم ایران نازل شده به دلیل خود این رژیم است .

طی این سالیان به دلیل امتیاز هایی که غرب به این رژیم داد توانست نزدیک به ۱۵۰ میلیارد دلار بدست بیاورد.

 همانطور که خانم مریم رجوی گفتند رژیم در غیاب نظارت بین المللی این مبلغ را در جهت اهداف خودش و در حمایت مالی از شبه نظامیان فرقه گرامصرف کرد .

ما بعنوان مقاومت ایران امیدواریم فشارها با سیاست قاطعیت همراه باشد و تنها در حرف باقی نماند . نیروهای رژیم ایران از عراق و سوریه و یمن و لبنان اخراج شوند و همچنین سفارت های رژیم تعطیل شوند و در صورتیکه این سیاست ها دست به دست هم دهند فشار برای این رژیم خفه کننده خواهد بود و از آنجا که این رژیم با قیام بزرگی در داخل ایران روبروست راهی بجز تسلیم نخواهد داشت

 
لطفا به اشتراک بگذارید: