تظاهرات در گوهردشت کرج، قم، تهران، قهدریجان، ابهر و شیراز

 قیام ایران-شماره ۲۰۲

تظاهرات در گوهردشت کرج، قم، تهران، قهدریجان، ابهر و شیراز


جوانان قیام آفرین در گوهردشت کرج شنبه شب ۱۳مرداد (۴ اوت) ، بار دیگر با شعار خامنه ای حیا کن، مملکت را رها کن؛ ایرانی داد بزن حقت را فریاد بزن؛ دست به اعتراض زدند. عوامل نیروهای سرکوبگر برای سرکوب معترضان به سمت آنها گلوله های جنگی شلیک کردند.

مردم قم نیز رو در روی نظام تبهکار ولایت فقیه و آخوندهای حاکم، شنبه شب دست به تظاهرات زدند. جوانان قیام آفرین شعار می دادند:‌ سید علی حیا کن، مملکت را رها کن؛ مرگ بر حزب الله و مرگ بر دیکتاتور؛ ملت گدایی می‌کند، آقا خدایی می کند؛ ایرانی با غیرت حمایت حمایت. معترضان در مقابل یورش گارد ضد شورش و بسیجیان و لباس‌شخصی های جنایتکار با شعار بیشرف بیشرف با آنها به درگیری پرداختند.

در تهران تظاهرات شبانه در خیابان کالج با شعارهای مرگ بر دیکتاتور و ایرانی می میرد ذلت نمی پذیرد برپا شد. اعتراض جوانان در چهار راه ولیعصر نیز به خیابان حافظ و زیر پل کالج گسترش یافت. معترضان در مقابل یورش عوامل نیروهای سرکوبگر مقابله کرده و بین آنها درگیری شدیدی رخ داد. مردم شعار می دادند: ایرانی می میرد، ذلت نمی‌پذیرد. لباس شخصی های آدمکش تعداد زیادی از جوانان را دستگیر کردند.

در ابهر (استان زنجان) معترضان در میدان مصلی با نیروهای سرکوبگر به مقابله پرداختند و برای مسدود کردن راه آنها لاستیک آتش زدند.

خیابان مشیر شهر شیراز نیز شنبه شب شاهد اعتراضات جوانان با شعار مرگ بر گرانی، مرگ بر دیکتاتور، توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه؛ بود.

جوانان شجاع قهدریجان نیز شنبه شب به تظاهرات و رویارویی با نیروهای سرکوبگر پرداختند.

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران به مردم و جوانان به‌پاخاسته تهران و کرج و شیراز و قهدریجان و قم و ابهر و سایر شهرها درود فرستاد و گفت: شعارهای مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه ای آنها و پایداری این جوانان در مقابل پاسداران و لباس شخصیهای جنایتکار و نیروهای انتظامی و اطلاعاتی، تجسم عزم مردم ایران برای تغییر رژیم آخوندی و استقرار آزادی و حاکمیت مردم است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۵ اوت ۲۰۱۸)

 

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: