تحریمهای شدید علیه آخوندها-۲۰دقیقه-۱۶مرداد۱۳۹۷

تحریمهای شدید علیه آخوندها-۲۰دقیقه-۱۶مرداد۱۳۹۷


احمد جارالله سردبیر عرب تایمز طی مقاله یی به بررسی تحریمهای جدید و عواقب آن برای رژیم ایران پرداخته است:

 مادر تحریم ها عنوان مقاله ای است که احمد جار الله سردبیر عرب تایمز آن را منتشر کرده است. در حالی که شعله های قیام مردم به جان آمده ایران در شهرهای مختلف هر روز زبانه می کشد ، اجرایی شدن مرحله اول تحریم های اقتصادی آمریکا فشار بر این رژیم را بیشتر می کند. سران رژیم بشدت نگرانند و به خود یا به همدستان خود می گویند چه خواهد شد؟ مردم ایران نیز اگر چه پاسخ را تا حدود زیادی می دانند همین سؤال را زیر لب تکرار می کنند .

در این مقاله به قیام مردم ایران اشاره شده و آمده است:

اقدام اخیر تظاهرکنندگان که یک حوزه مذهبی را به آتش کشیدند، حاکی از نزدیک شدن این رژیم خودسر به ورطه ای است که با آن مواجه خواهد شد . رژیم گوش خود را بروی مردم بسته و توصیه دوستان و متحدانش را به پیوستن به روابطی عادی با کشورهای مختلف نادیده گرفته است....

رژیم ایران در را بروی مردم گرسنه ایران بسته است . مردمی که سرنوشت شان این است که برای خطرات محاسبه نشده گروهی احمق که هنوز در غارهای قرون وسطایی زندگی می کنند قیمت سنگینی بپردازند.

رژیم ایران درست مانندکلیسای اروپا در قرون وسطی است که براثر خشم عمومی از کشتارهایی که مرتکب شده بود به پایان رسید.

سران متوهم سیاسی رژیم ایران نمی توانند ادعای پیروزی الهی کنند. آنها آنچنانکه بارها و بارها ادعا کرده اند، دیگر توسط "سربازان بهشت" حمایت نمی شوند..

در شرایط سخت،هیچکدام از کسانی که در لبنان ، عراق ، یمن ، سوریه ، آرژانتین و فلسطین و کشورهای افریقای جنوبی توسط رژیم ایران حمایت و تأمین مالی می شدند به داد آن نخواهند رسید. این رژیم برای این نیروها ۴۰۰ میلیارد دلار هزینه کرده است.
لطفا به اشتراک بگذارید: