سناتور گراهام: اروپاییها باید در کنار مردم ایران بایستند

سناتور گراهام: اروپاییها باید در کنار مردم ایران بایستند


سناتور لیندزی گراهام از اعضای ارشد سنای آمریکا و کاندیدای پیشین ریاست جمهوری این کشور از اروپاییها خواست به جای کمک به آخوندهای سرکوبگر در کنار مردم ایران بایستند:

 فاکس نیوز:‌


رئیس جمهور دونالد ترامپ میگوید « ایالات متحده کاملا متعهد است که همه تحریمها را اعمال کند و ما با کشورهایی که با ایران تجارت میکنند از نزدیک کار خواهیم کرد تا از تبعیت کامل اطمینان حاصل کنیم. افراد یا نهادهایی که فعالیتهایشان با ایران را به تدریج قطع نکنند در معرض خطر عواقب جدی قرار میگیرند.» این اظهارات رو به چه کسی است؟

سناتور لیندزی گراهام:


این رو به همه است و خصوصا رو به اروپائیان که در حال تقویت آخوندها هستند، ترامپ تصمیمش را گرفت که توافق اتمی با ایران برای جهان و برای ایالات متحده وحشتناک است و تحریم‌ها را دوباره اعمال خواهد کرد تا اینکه ایران رفتارش را تغییر دهد، لذا چیزی که ترامپ به اروپائیان و هر کمپانی تجارتی در جهان گفته این است که شما میتوانید با ایران معاملات تجاری داشته باشید ولی در اینصورت نمی‌توانید با ما معامله کنید، شما باید انتخاب کنید.

فاکس نیوز :


نظر شما در مورد اظهارات وزرای خارجه کشورهای اروپائی چیست که بیانیه مشترکی منتشر کردند و میگویند ما کاری خواهیم کرد که این [توافق اتمی] کارآئی داشته باشد؟

سناتور لیندزی گراهام:


این فقط حرف است، اگر شما یک کمپانی اروپائی هستید آیا شما واقعا میخواهید که بازار آمریکا را از دست بدهید، به دوستان و متحدان اروپائی میگویم چه چیزی در رابطه با آخوندها هست که شما آنرا دوست دارید؟ چرا شما در کنار آنها و علیه مردمی که سرکوب میکنند ایستاده‌اید؟ چرا می خواهید به کسانی پولهای بیشتری بدهید که ماشین جنگی برای لت و پاره کردن خاورمیانه ساخته اند؟ به اروپائیان میگویم شما باید در کنار مردم ایران بایستید و پشت ترامپ قرار گیرید تا قبل از اینکه خیلی دیر شده کمر این رژیم را بشکنید.

 

بیشتر بخوانید


· سناتور لیندزی گراهام: اروپایی‌ها باید در کنار مردم ایران بایستند نه در کنار آخوندها

· سناتور لیندزی گراهام: ما می‌خواهیم به کمک مردم ایران این رژیم را به زیر بکشیم

· هشدار لیندزی گراهام به اروپا؛ خطر رژیم ایران

· سناتور لیندزی گراهام: زمان آن است که سرمار را در سوریه بزنیم
لطفا به اشتراک بگذارید: