هشدار آمریکا .به تجارت با رژیم ایران پایان دهید-۲۰دقیقه- ۱۶مرداد۱۳۹۷

هشدار آمریکا .به تجارت با رژیم ایران پایان دهید-۲۰دقیقه- ۱۶مرداد۱۳۹۷


مقامهای ارشد آمریکایی می گویند: کنگره و دولت ترامپ هشدار شدیدی را به شرکای اروپایی داده اند و گفته اند:‌ به تمامی روابط تجاری با رژیم ایران پایان دهید یا با تحریم های جدید تجاری مواجه شوید اقدامی که ممکن است بر بازارهای مالی و بانک های آمریکایی مرتبط با نهادهای مالی خارجی تاثیر گذارد.

هشدار آمریکا: به تجارت با رژیم ایران پایان دهید

افزایش فشارهای مالی بخشی از تلاش های دولت ترامپ و متحدان آن در کنگره برای خفه کردن بیشتر اقتصاد ایران است، درحالی که تظاهرات مخالفان در ایران برای اعتراض به این رژیم تندرو بخاطر هزینه ماجراجویی های خارجی آن ادامه دارد

تنشهای دیپلوماتیک بر سر تحریم های جدید پیش از نوامبر تشدید شده است زمانی که دولت ترامپ انتظار دارد تحریم های کاملی علیه رژیم ایران اجراشود . این تحریمها ممکن است روابط تجاری این رژیم را با اروپا درهم کوبیده و به منابع مالی آن هرچه بیشتر فشار آورد.

مقامات ارشد آمریکا که این تلاش ها را برای فشار به شرکای اروپایی بخاطر روابط تجاریشان با رژیم ایران هدایت می کنند به واشینگتن فری بیکن گفتند دولت ترامپ در تحریم کسانی که این تحریم های جدید را نقض کنند تردید نخواهد کرد و به نهادهای بانکی بین المللی و حتی بانک های مهم آمریکایی هشدار می دهد که ممکن است اگر تبعیت نکنند تحریم شوند.

ریچارد گرندل سفیر آمریکا در آلمان گفت: « رژیم ایران به استفاده از تروریسم بعنوان یک سلاح در اروپا ادامه می دهد . ما باید در کشف طرح های آنها هوشیار بوده و آنها را قبل از موفقیت متوقف کنیم» .

گرندل و سایر دیپلومات های آمریکایی « از شرکای اروپایی مان می خواهند که کمک کنند تا جریان پول برای رژیم ایران را متوقف کنند زیرا آن را برای فعالیت های شرورانه استفاده می کند» .

متحدان دولت در کنگره به تقویت این تلاش ها کمک کرده اند.
لطفا به اشتراک بگذارید: