هشدار خطر مجاهدین درجلسه استیضاح وبرکناری ربیعی وزیر روحانی-۱۷مرداد۹۷

هشدار خطر مجاهدین درجلسه استیضاح وبرکناری ربیعی وزیر روحانی-۱۷مرداد۹۷


هشدارهای متقابل درباره خطر قیام و مجاهدین

در جلسه پرتشنج مجلس ارتجاع

برای استیضاح و برکناری علی ربیعی وزیرکار رژیم

و سرکرده کهنه کار وزارت اطلاعات با نام مستعار عباد

علی ربیعی :

در این ۴۰ سال بحرانهای زیادی دیدم

در تهران ۱۲۰۰۰ نفر میلیشیا در توپخانه رژه رفتند

در هر شهری ۱۰۰۰ تا میلیشیا رژه رفتند

ما امروز اعتمادمان راتوی جامعه از دست می دهیم

 

پاسخ آخوند حسن نوری به ربیعی :

میگویند مجاهدین دارند دعوت میکنند به تظاهرات

دعوت به تظاهرات میکنند بیجا دعوت میکنند

تا آخرین قطره خون می ایستیم با آنها می جنگیم

روز چهارشنبه ۱۷مرداد جلسه مجلس ارتجاع برسر استیضاح علی ربیعی وزیر کار دولت روحانی به تشنج کشیده شد و سرانجام در گرداب بحرانهای مرحله پایانی حکومت آخوندی، ۱۲۹نفر رای به برکناری علی ربیعی دادند و برکنار شد.

سپاه پاسداران در خبرگزاری خود با عنوان «وزیر کار هم به جمع بیکاران پیوست» نوشت: جلسه علنی مجلس شاهد درگیری بر سر این استیضاح بود.

درجریان کشمکش و درگیری برسر این استیضاح، علی ربیعی وزیر کار دولت روحانی که از سرکردگان اصلی وزرات اطلاعات و مهره های جنایتکار دهه ۶۰در سرکوب و جنایت علیه مجاهدین، به هشدار دادن راجع به خطر مجاهدین و قیام و اعتراضات اجتماعی برای تمامیت نظام پرداخت و در مقابل آخوند حسن نوروزی نیز که خواستار برکناری ربیعی بود، استیضاح و برکناری او را در راستای مقابله به خطر تظاهرات و مجاهدین دانست.

علی ربیعی در جلسه استیضاح خودش با هشدار درباره خطر مجاهدین و تظاهرات اجتماعی گفت:

من ۴۰ سال خدمت کردم در این ۴۰ سال بحرانهای زیادی دیدم. یادم است یک روز در تهران ۱۲۰۰۰نفر میلیشیا در توپخانه رژه می رفتند. در هر شهری ۱۰۰۰تا میلیشیا رژه رفتند ما آنروز رو گذراندیم من می دانم شرایط سختی پیش روی خودمان داریم من می دانم ترامپ روان جامعه رو هدف گرفته بخوانید کتاب هنر تعلیمی که مرکز پژوهشها ترجمه کرده ما امروز داریم اعتمادمان رو تو جامعه از دست می دهیم نقاط اتصال مون رو داریم تو جامعه از دست می دهیم .

درمقابل آخوند حسن نوروزی نیز استیضاح وزیر کار رژیم در راستای مقابله خطر مجاهدین دانست و گفت:

یکی از مسائلی که من میخواهم عرض بکنم بعضی ها میگویند که منافقین دارند دعوت میکنند به تظاهرات و غیره خب منافقین دعوت به تظاهرات میکنند بیجا دعوت میکنند ماچهل سال است من اولین جزو اولین فرماندهان کمیته انقلاب اسلامی بودم من جزو زندانیان زمان طاغوت هستم دهسال هم اسیر بودم تا آخرین قطره خون می ایستیم با آنها می جنگیم ولی این بیانگر این نیست که ما مشکلات را در مملکت نبینیم

خیلی از شهرستانها شاید شلوغ شده باشه اما رباط کریم شلوغ نیست بخاطر اینکه من ایستادم دارم دفاع میکنم این یک نکته بعضی ها میگویند در این شرایط در بحث دلار و ارز و اینها شما چرا وزیر تعاون و کار دارید استیضاح میکنید؟ من میخواهم بگم اصلا وزیر تعاون و کار مقصرند چون پتروشیمی با شماست شما پتروشیمی را فروختی صادر کردی دلار را بر نگرداندی بازار چقدر شما برگردانید پتروشیمی را برگرداندی به بازار تزریق کرده جناب آقای ربیعی این را بفرمائید ...

 
لطفا به اشتراک بگذارید: