ادامه اعتصاب کامیونداران وکارگران وغارت شدگان علیه رژیم خامنه‌ای-۱۷مرداد۹۷

ادامه اعتصاب کامیونداران وکارگران وغارت شدگان علیه رژیم خامنه‌ای-۱۷مرداد۹۷


اعتصاب کامیونداران زحمتکش در شهرهای مختلف میهن همچنان ادامه دارد.در بوکان رانندگان کامیون خودروهای خود را در کنار خیابانها پارک کرده و بر ادامه اعتصاب تا رسیدن به خواسته هایشان تاکید کردند. بدلیل اعتصاب کامیونداران صفهای طولانی بنزین در شهرهایی همچون زاهدان تشکیل شده است.

کارگران راه‌آهن احمدآباد رفسنجان در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق‌شان خط آهن را مسدود کردند. کارگران معترض دستنوشته‌هایی در دست داشتند که روی آن‌ها نوشته بود:«ماگرسنه‌ایم» و «سفره ما نان ندارد» و «ما امنیت شغلی نداریم».

در همین روز کارگران حوزه۴ خط و ابنیه راه‌‌آهن ناحیه شمال در مشهد در اعتراض به پرداخت نشدن ۴ماه حقوق معوقه و بیمه به اعتصاب خود ادامه داده و از حرکت قطار مشهد به ساری جلوگیری کردند.

روز چهارشنبه کارگران شرکت تراورس در راه آهن شمالشرق شاهرود بیستمین روز اعتصاب خود را سپری کردند.

اعتصاب کارگران راه آهن سیرجان ، احمدآباد و کهه Kaheh در استان هرمزگان همچنان ادامه دارد. کارگران معترض در ایستگاه کهه Kaheh در مسیر قطار تحصن کردند و مسیر را بستند.

 

غارت شدگان موسسه پدیده شاندیز در مشهد برای هفتمین شب به تحصن خود ادامه دادند. تحصن کنندگان اعلام کردند تا زمانی که به حق خودشان دست پیدا نکنند به تحصن ادامه خواهند داد. روز سه شنبه ماموران رژیم قصد دستگیری چند تن از غارت شدگان و ایجاد فضای رعب و وحشت داشتند که با مقاومت و ایستادگی تحصن کنندگان وادار به عقب نشینی شدند.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: