مردم ایران خواهان برکناری رژیم حاکم هستند-۲۰دقیقه- ۱۷مرداد۱۳۹۷

مردم ایران خواهان برکناری رژیم حاکم هستند-۲۰دقیقه- ۱۷مرداد۱۳۹۷


مردم ایران خواستار برکناری رژیم حاکم هستند. گفتگوی اسکای نیوز با موسی افشار عضو کمیسیون خارجی شورای ملی مقاومت ایران

اسکای نیوز: بعد از اجرایی شدن اولین مرحله از تحریم های اقتصادی علیه رژیم ایران، روحانی رئیس جمهور رژیم گفت آمریکا از اعمال تحریم پشیمان خواهد شد. از نظر شما آمریکا از چه چیزی پشیمان خواهد شد؟

موسی افشار: آخوند روحانی میگوید این اقدامات علیه مردم است موضوع اصلی و بسیار مهم این است که هیچ کس بجز رژیم حاکم بر ایران دشمن مردم ایران نیست.

این را فرزندان مردم ایران در تظاهراتشان در خیابانهای ایران می گویند . آنها می گویند دشمن ما همینجاست دروغ میگن آمریکاست . این حرف مردم ایران است .

وضعیت زندگی در کشور ثروتمندی مانند ایران را ببینید. مردم ایران در اوج آگاهی هستند و می دانند تنها طرفی که به مردم خسارت می رساند رژیم حاکم ، و سرکرده آن خامنه ای است . به این دلیل مردم ایران خواهان برکناری آنها هستند.

ما از رژیم ولایت فقیهی صحبت می کنیم که طی این چهار دهه بر سه پایه سرکوب داخلی ، پروژه اتمی و دخالت در کشورهای دیگر تحت نام صدور انقلاب سوار بوده است.

به این دلیل رژیم ایران نمی خواهد و نمی تواند وارد این دستگاه شود . چراکه همانگونه که خامنه ای گفت هر گونه تغییری در رفتار این رژیم به معنی تغییر کل نظام است . من می خواهم این نکته بسیار مهم را اضافه کنم که مردم ایران امروز بعد از اعمال تحریم ها درک می کنند که رژیم دیگر آن حمایتی که طی سه دهه اخیر داشته را از دست داده است. مردم ایران عزم جزم کردند این رژیم را سرنگون کنند . این رژیم هر روز ضعیف تر می شود و غیر ممکن است که بتواند از شبه نظامیان فرقه گرایش حمایت مالی کند. مردم ایران این واقعیت را امروز احساس می کنند.
لطفا به اشتراک بگذارید: