فاکس نیوز؛ فعالیت‌تروریستی رژیم‌ایران در اروپا؛ درشرایط حفاظت اروپا از ایران دربرابر تحریمها

فاکس نیوز؛ فعالیت‌تروریستی رژیم‌ایران در اروپا؛ درشرایط حفاظت اروپا از ایران دربرابر تحریمها


فاکس نیوز – ۹ اوت ۲۰۱۸:


در حالی که اتحادیة اروپا تلاش می‌کند


از رژیم ایران در برابر تحریم‌های آمریکا حفاظت کند


این رژیم در خاک اروپا توطئة تروریستی انجام می‌دهد


 


دادستان‌های آلمان گمان می‌کنند که اسدالله اسدی


عضو «وزارت اطلاعات و امنیت» رژیم ایران بوده است


او به فعالیت به‌عنوان یک مأمور خارجی و توطئه برای ارتکاب قتل


متهم شده است


 یک مقام ارشد ضد تروریسم آمریکا تأیید کرد


که مقام‌های آلبانی در سال جاری، دو مأمور رژیم ایران


 را به اتهام تروریسم دستگیر کردند


زیرنویس ثابت: فاکس‌نیوز :توطئه تروریستی رژیم در خاک اروپا

فاکس‌نیوز ۹ اوت ۲۰۱۸: درحالیکه اتحادیة اروپا از اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا علیه (رژیم) ایران انتقاد می‌کند، جمهوری اسلامی به تلاش‌های اروپا، با افزایش عملیات تروریستی خود در این قاره پاداش می‌دهد و حملات مظنونی را علیه مخالفان ایرانی در آنجا و سیاست‌مداران حامی آنها طراحی می‌کند.

دولت ترامپ تحریم‌ها علیه این رژیم یاغی را طی هفتة جاری مجدداً برقرار کرد؛ این، پیامد تصمیم ایالات متحده برای خروج از برجام دوران اوباما بود.

ماه گذشته (میلادی) یک دیپلمات مستقر در وین (رژیم) ایران یکی از چهار فردی بود که به‌خاطر توطئة مظنون بمب‌گذاری در گردهمایی سالانة مخالفان ایرانی در پاریس که وکیل ترامپ رودی جولیانی در آن شرکت کرد، دستگیر شد.

دادستان‌های آلمان گمان می‌کنند که اسدالله اسدی عضو «وزارت اطلاعات و امنیت» (رژیم ایران) بوده که مسئولیت مقابله با گروه‌های (اپوزیسیون) در داخل و خارج از ایران را برعهده دارد. او به فعالیت به‌عنوان یک مأمور خارجی و توطئه برای ارتکاب قتل متهم شده است...

هم‌چنین نگرانی‌هایی نسبت به حضور این رژیم در آلبانی وجود دارد، جایی که مخالفان به فاکس‌نیوز گفتند، سفارت (رژیم) ایران (کارکنان) جدیدی را به‌کار می‌گیرد و عوامل ارشد اطلاعاتی را به آنجا فرستاده است.

آلبانی از این‌رو قابل توجه است که (اعضای) سازمان مجاهدین خلق ایران در سال ۲۰۱۶ از عراق به آنجا منتقل شدند.

شورای ملی مقاومت ایران می‌گوید که رژیم قصد داشت آنها را در عراق کشتار کند و شکست آن در این رابطه یک «ضربة عمده» برای این رژیم بوده است.

یک مقام ارشد ضد تروریسم آمریکا برای فاکس‌نیوز تأیید کرد که مقام‌های آلبانیایی پیش‌تر در سال جاری، دو مأمور (رژیم) ایران را باتهام تروریسم دستگیر کردند.

این مقام گفت: «(رژیم) ایران یک تاریخچة طولانی 39 ساله در انجام و طراحی ترور و دیگر اقدامات تروریستی علیه مخالفان این رژیم دارد؛ از جمله سلسله‌یی از توطئه‌های ترور و حمله طی سال‌های اخیر در کشورهای اروپایی».

وزیر خارجه (آمریکا) مایک پمپئو طی یک سخنرانی در ماه گذشته (میلادی) بر روی (توطئه علیه گردهمایی) پاریس به‌عنوان دلیلی بر مقاصد رژیم انگشت گذاشت.

وی گفت: «این همة آن‌چه را که شما باید دربارة این رژیم بدانید، به شما می‌گوید: یعنی هم‌زمان با این‌که تلاش می‌کنند اروپا را متقاعد به ماندن در توافق اتمی کنند، به‌طور مخفیانه حملات تروریستی را در قلب اروپا طراحی می‌کنند».

محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجة شورای ملی مقاومت ایران به فاکس‌نیوز گفت که شکی وجود ندارد که این توطئه‌ها، از سوی سران رژیم (ایران) صورت می‌گیرد.

وی... گفت: «توطئه‌های شکست‌خوردة رژیم ایران در آلبانی و پاریس به‌لحاظ هدف قرار دادن جمعیت‌های بزرگ و آسیب‌رساندن به تعداد گسترده‌یی از افراد در آن واحد، عملیاتی مشابه (عملیات) داعش است».

(وی افزود:) «این توطئه‌ها در یک نهاد، تصمیم‌گیری و طراحی شده و آن هم شورای عالی امنیت ملی (این رژیم) است. این توطئه‌ها توسط خامنه‌ای... ولی فقیه این رژیم تأیید شده و برای اجرا به وزارت اطلاعات واگذار شده است».

این تهدیدات مظنون تروریستی احتمالاً باعث افزایش فشار به اتحادیة اروپا برای کنار گذاشتن مخالفتش با تحریم‌ها و همراه‌شدن با تلاش‌های آمریکا برای فشار آوردن به (رژیم) ایران خواهد شد. این هفته سفیر ایالات متحده در ملل متحد نیکی هیلی (اتحادیة اروپا) را متهم به «سیاست‌بازی» بر سر این مسئله کرد.

هیلی به فاکس‌نیوز... گفت: «اتحادیة اروپا می‌تواند هر کاری که می‌خواهد انجام بدهد؛ اما نمی‌توان از اقدامات (رژیم) ایران چشم‌پوشی کرد؛ از این‌رو اتحادیة اروپا باید تصمیمی را اتخاذ کند».
لطفا به اشتراک بگذارید: