رژیم ایران به دست مردم و نه نیروهای خارجی سرنگون می شود -۲۰دقیقه- ۱۹مرداد۱۳۹۷

 رژیم ایران به دست مردم و نه نیروهای خارجی سرنگون می شود -۲۰دقیقه- ۱۹مرداد۱۳۹۷


دکتر احمد الفراجalfaarag  کارشناس روابط بین الملل در مصاحبه با اسکای نیوز گفت: رژیم ایران به دست مردم ایران و نه نیروهای خارجی سرنگونی می شود

دکتر احمد الفراج : سخنان ترامپ و وزیر خارجه آمریکا بیانگر این است که رژیم ایران بدست مردم و نه بدست نیروهای خارجی سرنگون می شود.

طی چهل سال اخیر هر قدر که به رژیم ایران فشار آورده شد، رژیم این فشار را به مردم ایران منتقل کرد ولی از بخت بد این رژیم، الان دیگر با وجود قیام در ایران و بخاطر هدر دادن اموال مردم برای سیاست های توسعه طلبانه رژیم در کشور های همجوار وضعیت تغییر کرده است . اغلب مردم ایران جوانانی هستند که دیگر نمی توانند این رژیم را تحمل کنند . رژیمی که میلیاردها دلار را برای سیاست های توسعه طلبانه اش در خارج صرف می کند ولی مردم ایران گرسنگی می کشند .

به همین دلیل مردم ایران می گویند اولین دشمنشان رژیم است . توسعه طلبی های این رژیم هیچ ربطی به مردم ایران ندارد . مردم ایران تظاهرات می کنند تا سیاست های توسعه طلبانه رژیم را که میلیاردها دلار برای آن هزینه کرده محکوم کنند.

 وقتی که باراک اوباما میلیاردها دلار به این رژیم داد و بخشی از این پول را با هواپیما به ایران فرستاد، رژیم ایران این پول را برای مردم ایران صرف نکرد بلکه صرف شبه نظامیان تروریستی کرد که در عراق و سوریه و یمن و لبنان دارد.

. مردم ایران به طور خاص جوانان کمتر از سی سال دیگر این رژیم را تحمل نمی کنند . بر اساس گزارش هایی که از داخل ایران می رسد این جوانان به ایدئولوژی این رژیم اعتنا نمی کنند ، به شعبده بازیهای این رژیم توجه نمی کنند و سیاست های توسعه طلبانه و جنگ طلبی های این رژیم را قبول ندارند .

جوانان کمتر از سی سال ایران می خواهند به این جهان بپیوندند، خواهان رژیمی مسالمت جو هستند ، خواهان رفاه و پیشرفت هستند.

اگر به قیام کنونی مردم ایران نگاه کنیم می بینیم که رژیم حاکم این واقعیت را می فهمد که بکار گیری زور علیه جوانان قیامی فایده ای ندارد. می فهمد که بکار گیری زور نتیجه عکس دارد چرا که دیگر مردم ایران این رژیم را تحمل نخواهد کرد. دوباره تاکید می کنم منظورم دختران و پسران جوان زیر سی سال است . آنها و مردم ایران از ثروتهای انباشته شده و حقوق های کلانی که قاسم سلیمانی و عناصر سپاه پاسداران می گیرند اطلاع دارند . آنها از ثروتهای کلانی که خامنه ای و روحانی و دیگر سران رژیم دارند اطلاع دارند . ثروت ها ناعادلانه توزیع شده ، پول های مردم دزدیده می شود و به خارج ایران برده می شود.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: