علم‌الهدی؛ نظام ما در پیچ‌تاریخی گرفتار شده و مذاکره با آمریکا و اروپا هم فایده ندارد

علم‌الهدی؛ نظام ما در پیچ‌تاریخی گرفتار شده و مذاکره با آمریکا و اروپا هم فایده ندارد


آخوند علم‌الهدی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد ضمن اعتراف وضعیت بحرانی بحرانی رژیم گفت : نظام آخوندی در یک پیچ تاریخی گرفتار شده و معامله و مذاکره نه با آمریکا و نه با اروپا ، دیگر برای رژیم فایده یی ندارد:

وضعیت امروز ما در انقلاب و اسلام این است که انقلاب مقدس اسلامی ما در راس ۴۰ سالگی در یک پیچ تاریخی گرفتار است...

اینکه اروپا داره دانه میریزد اروپا و آمریکا فرق نمیکنه اینها همه دشمن اند دشمن قسم خورده اند اختلاف فقط در روش است اینها هم میخواهند با ما همان کنند که امریکا کرده است نه اینکه اینها بگید واقعا طرفدار ما هستند اینها میخواهند همان انجام بدهند که امریکا انجام داده...

میگه آقا ما برویم امریکا که با ما چنین کرد حالا برویم با انگلیس و فرانسه ناپاکی که قرنها دشمنی و عداوت و ناپاکی اینها را بر ما ثابت کرده برویم با اینها معامله کنیم...

خب شما رفتید مذاکره کردید اینقدر نشستید اینقدر برنامه اجرا کردید دلار ۳۰۰۰ تومان را کردید ده هزار تومان کار دیگه ای کردید؟ باز هم میخواهید بروید مذاکره کنید؟ باز هم همین راه را پیش می برید؟

آخوند علم الهدی، هم چنین در اعتراف به فساد و دزدیهای حکومتی گفت:

اگر واقعا بناست با مفسد اقتصادی برخورد بشود امروز در راس مفسد اقتصادی دستگاههای زیر نظر وزارت صنعت هست که تولید خودرو میکنند سایت شان را ساکت کردند خاموش کردند جواب کسی را نمیدهند خودروها را انبار کردند خودروی ۳۰ تومانی شده ۵۰ تومان کی اینکار را کرده؟
لطفا به اشتراک بگذارید: