عملیات تروریستی رژیم ایران در پاریس و کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در بروکسل

عملیات تروریستی رژیم ایران در پاریس و کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در بروکسل


روز چهارشنبه ۱۷ مرداد97 در بروکسل، عملیات تروریستی رژیم آخوندی علیه همایش سالانه مقاومت ایران و شبکه جاسوسی و تروریسم این رژیم در اروپا در یک کنفرانس مطبوعاتی افشا شد . در این کنفرانس، شخصیتها، حقوقدانان برجسته و وکلای مقاومت ایران شامل: ویلیام بوردون و ریک وانرویسل، سید احمد غزالی نخست‌وزیر پیشین الجزایر، سرژ دو پاتول نماینده پارلمان بروکسل و محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت شرکت داشتند.

کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران - ورود شاکیان خصوصی به پرونده پاریس


وکلای مقاومت ایران در این کنفرانس اعلام کردند چندین تن از شخصیت‌های برجسته بین‌المللی شرکت‌ کننده در همایش ۳۰ژوئن در پاریس ، به‌عنوان شاکیان خصوصی وارد این پرونده شده‌اند.

این اقدام مقاومت ایران بازتابهای وسیعی را در کشورهای مختلف جهان بویژه در رسانه های عرب داشت . تلویزیون الاخباریه در این رابطه گفت :

«اپوزسیون ایران برای افشای یک عملیات تروریستی با هدف تهاجم به همایش مقاومت ایران در پاریس که توسط مقامات بلژیکی خنثی شد ، اقدام به برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی کرد.»

الاخباریه اضافه کرد: «یک دیپلمات رژیم ایران بنام اسدالله اسدی که طراح اصلی این عملیات بود توسط مقامات آلمانی دستگیر شد.»

الاخباریه در ادامه به نقل از محمد محدثین رئیس کمیسیون روابط خارجی مقاومت ایران می گوید:‌«اتریش به مرکز اصلی اطلاعات آخوندها در اروپا تبدیل شده و اسدالله اسدی مسئول طراحی اطلاعات آخوندها از ژوئن 2014 برای مدت چند سال بر تمامی فعالیت های مراکز اطلاعاتی رژیم آخوندی در اروپا نظارت داشته است. »

پایگاه خبریالعربیه نیز در این رابطه گزارش مفصلی را منعکس کرد . در بخشی از گزارش العربیه به موارد زیر اشاره شده است :

«فرمان اجرای انفجار در همایش پاریس توسط سازمان اطلاعات و عملیات خارجی رژیم ولایت فقیه صادر شده است این سازمان کار ایستگاههای اطلاعاتی در سفارتهای رژیم در کشورهای خارجی را سامان میدهد.

یک قسمت از این سازمان تحت عنوان "مدیریت بررسی گزارشات" در وزارت امور خارجه در تهران مستقر است. ایستگاههای اطلاعات در سفارتهای رژیم در ارتباط با این مدیریت قرار دارند. مدیریت بررسی گزارشات با کد 210 نیز شناخته میشود و کد نامه نگاری فیزیکی آن 210 است.

سازمان اطلاعات و عملیات خارجی ، یکی از مهمترین بخشهای وزارت اطلاعات بوده و طرحهای جاسوسی و تروریستی در خارج ایران را اداره میکند و از شاخه های اداره کل اروپا/ آفریقا/آمریکا/ اسراییل/ آمریکا (قاره)/ خاورمیانه/ اسراییل و فلسطین/آسیا و اقیانوسیه تشکیل شده است .

این اداره همچنین پشتیبانی از شبکه های جاسوسی و گروههای مسلح و مزدور رژیم امثال گروه حزب‌الله لبنان/حوثی‌ها در یمن/ شبه نظامیان عراقی و سوریه، و سایرکشورها را به عهده دارد.

 جزئیات عملیات تروریستی


تصمیم گیری حمله به گردهمایی اپوزیسیون در پاریس در 30 ژوئن گذشته از سوی دفتر خامنه‌ای انجام شد و او به شورای عالی امنیت ملی و وزیر اطلاعات محمود علوی و همچنین امیری مقدم بعنوان مسئول مستقیم این عملیات ابلاغ نمود.

وی خاطرنشان کرد که امیری مقدم این فرمان را به اسدی ابلاغ کرد که به نوبه خود بمب را به مجریان تحویل داد.

محدثین افزود: متولی پرونده اسدالله اسدی، اداره حقوقی وزارت خارجه است که از طریق سفارت رژیم در آلمان این پرونده را دنبال میکند. اداره حقوقی وزارت اطلاعات هم پیگیری این پرونده را در دستور کار دارد. این اداره پیگیری پرونده را از طریق اداره حقوقی وزارت خارجه دنبال میکند.

وی خاطرنشان کرد: طرح رژیم این است که از طریق اعمال فشار و مذاکره با آلمان ترتیبی دهند که اسدی بجای استرداد به بلژیک و قرار گرفتن در قبال عدالت، به اتریش جایی که او مصونیت داشته است برگردانده شود و از آنجا هم رژیم بسرعت او را از اتریش خارج کرده و به ایران بازگرداند.»

اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت ایران


کمیسیون امنیتوضدتروریسمشورایملیمقاومت در اطلاعیه ای گفت : مقاومت ایران بارها نسبت به آماده سازیهای تروریستی دیپلماتها و مزدوران اطلاعات و نیروی قدس آخوندها در کشورهای اروپایی از جمله بلژیک هشدار داده بود. ارگانهای اطلاعاتی کشورهای اروپایی در گزارش های سالیانه خود مستمرا تاکید کرده اند که مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران هدفهای اصلی وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس هستند. بدنبال اقدامات تروریستی رژیم، شورای اتحادیه اروپا در 29 آوریل 1997 مقرر کرد مزدوران و مأموران اطلاعاتی و امنیتی آخوندها از کشورهای عضو اخراج شوند و به کسی از این ماموران اجازه ورود به کشورهای عضو اتحادیه اروپا داده نشود.

در همین رابطه مقاومت ایران خواهان بستن سفارتخانه ها و نمایندگی های رژیم آخوندی، لانه های ترور و جاسوسی، و اخراج دیپلماتها و ماموران اطلاعات و نیروی تروریستی قدس از کشورهای اروپایی شد و بر ضرورت افشا و انتشار تمام جزئیات این پرونده تاکید کرد. افکار عمومی بایستی بطور کامل در جریان توطئه های تروریستی رژیم آخوندها قرار بگیرند و این لازمه تامین امنیت مخالفان و پناهندگان ایران است.

با توجه به گسترش قیامهای ضد حکومتی و افزایش کانونهای شورشی در شهرهای ایران، افشای اطلاعات از شبکه های تروریستی رژیم توسط مقاومت ایران ضربه ای است که می تواند روند سرنگونی رژیم ولایت فقیه را تسریع کند.

مطالب مرتبط:

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: