افزایش ترور پاداش اتحادیه اروپا -۲۰دقیقه-۲۰مرداد۱۳۹۷

 افزایش ترور پاداش اتحادیه اروپا -۲۰دقیقه-۲۰مرداد۱۳۹۷


فاکس نیوز در مطلبی به قلم آدام شاو در مورد توطئه تروریستی رژیم ایران علیه گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در ویلپنت پاریس نوشت، رژیم ایران در خاک اروپا توطئه می کند در حالیکه اتحادیه اروپا تلاش می کند سپر بلای رژیم در مقابل فشار تحریمهای ترامپ باشد

در حالیکه اتحادیه اروپا با اعمال تحریمها علیه رژیم ایران مخالفت می ورزد، این رژیم حمایت اروپا را با افزایش عملیات ترور در قاره اروپا پاداش داده است. رژیم ایران علیه مخالفان ایرانی و سیاستمداران حامی آنها در اروپا توطئه می کند.

دولت ترامپ تحریمها را علیه این رژیم یاغی در این هفته اعمال کرد که نتیجه تصمیم آمریکا در بیرون کشیدن از برجام بوده است.

این حرکت واکنشی از طرف رهبران اروپا را برانگیخت . آنها گفتند از این تصمیم آمریکا عمیقا متاسف هستند.

اما این رژیم در حالیکه با ناآرامی قابل توجهی در داخل در رابطه با فساد و سوءمدیریت مواجه است اقدام به صدور ترور به اروپا کرده است.

 

ماه گذشته یک دیپلمات رژیم ایران که در وین مستقر است یکی از 4نفری بود که بخاطر توطئه برای بمبگذاری در یک گردهمایی اپوزیسیون ایران در پاریس دستگیر شد مراسمی که در آن رودی جولیانی حضور یافته بود.

دادستان های آلمان اظهار داشتند اسدالله اسدی که عضو وزرات اطلاعات است ماموریت مراقبت و تحت نظر داشتن گروههای داخل و خارج ایران را به عهده داشت.

او متهم به طراحی و هدایت این عملیات تروریستی است.

نسبت به حضور این رژیم در آلبانی نگرانی وجود دارد، جایی که مخالفین به فاکس نیوز گفتند، سفارت رژیم ایران کارمندان خود را افزایش داده و فعالین بلند پایه اطلاعاتی را به آنجا فرستاده است.

شورای ملی مقاومت ایران گفت، رژیم ایران می خواست آنها را در عراق به قتل برساند و عدم موفقیت این کار یک «شکست فاحش» برای این رژیم بود.

پاندلی مایکو، نخست وزیر سابق آلبانی برای فاکس نیوز فاش ساخت مقامات آمریکا به او گفتند از سوی رژیم ایران در معرض تهدید است. مایکو به فاکس نیوز گفت، «من نمی ترسم.»
لطفا به اشتراک بگذارید: