رفتار بی ثبات کننده و شرورانه رژیم ایران باید متوقف شود-۲۰دقیقه-۲۰مرداد۱۳۹۷

 رفتار بی ثبات کننده و شرورانه رژیم ایران باید متوقف شود-۲۰دقیقه-۲۰مرداد۱۳۹۷


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می گوید: رفتار بی ثبات کننده و شرورانه رژیم ایران باید متوقف شود

هدر نائرت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در جسله توجیه مطبوعاتی ۱۶مرداد97 تأکید کرد ایالات متحده نه تنها دنبال جلوگیری از دستیابی رژیم ایران به سلاح هسته یی بلکه دنبال متوقف کردن فعالیتهای بی ثبات کننده و شرورانه رژیم ایران است:

هدر نائرت: موضوعی که من میخواهم به آن بپردازم رژیم ایران و اعمال مجدد تحریمها است که اجرایی شد. فرمان اجرایی تحریمهایی بر بخش خودروسازی ایران و تجارت آن با طلا و فلزات گرانبها و همچنین تحریمهای مربوط به ریال ایران را اعمال میکند. مقررات متعددی از این فرمان در می آید و مقررات دیگر در پنجم نوامبر اعلام خواهند شد. ایالات متحده کاملا متعهد است که همه آن تحریمها را اعمال کند. ایالات متحده در پی یک توافقنامه جدید است که بصورت جامعی به همه رفتارهای بی ثبات کننده ایران بپردازد. نه فقط برنامه هسته ای آنها بلکه همچنین برنامه موشکی آنها، حمایت آنها از تروریسم، و رفتار شرورانه منطقه ای آنها. رژیم ایران باید در رابطه با پیامدهای رفتارش فکر جدی بکند. عواقبی که برای این کشور و بویژه برای مردم ایران دارد.

هدر نائرت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا افزود: تمرکز ما روی رژیم ایران است. مردم ایران سرخورده شده اند . رژیم ایران انتخاب کرده است که پول و منابع و کار پرتلاش مردم را در بی ثبات کردن منطقه، در ماجراجویی خارجی هزینه کند. آنها این پول و منابع را صرف حملات به کشورهای دیگر، رفتن به سوریه و دخالت در عراق میکنند، شما میتوانید باز هم بگویید. این چیزها به خوبی مستند شده است و به خوبی شناخته شده است. آنها سود ناشی از کار را به مردم خودشان بر نمیگردانند. بنابراین من فکر میکنم مردم انتخاب میکنند که اعتراض کنند یا نگرانی خودشان را به دولت ابراز کنند. ما دوست داریم تغییری در رفتار رژیم ایران ببینیم. این رژیم باید نقض حقوق بشر را متوقف کند و پول را برای مردم ایران هزینه کند نه ماجراجویی خارجی و نه تروریسم در سراسر جهان.

وزیر پمپئو بارها گفته است ما در کنار مردم ایران ایستاده ایم

میدانیم که آنها این پول را برای حملات تروریستی هزینه میکنند. ما میدانیم که آنها پولشان را صرف بمبها و شلیک سلاحها به کشورهای دیگر میکنند.

رژیم ایران باید حمله به کشورهای دیگر را متوقف کند و از تحریک کردن تروریسم دست بردارد. این چیزی است که دولت ایالات متحده انجام میدهد.
لطفا به اشتراک بگذارید: