مردم ایران رژیم ملاها را مسئول وخامت اقتصادی می دانند-۲۰دقیقه-۲۰مرداد۱۳۹۷

 مردم ایران رژیم ملاها را مسئول وخامت اقتصادی می دانند-۲۰دقیقه-۲۰مرداد۱۳۹۷


مردم ایران رژیم ملاها را مسئول وخامت اقتصادی می دانند. گزارشی از اسکای نیوز

مردم ایران با تظاهرات خود رژیم حاکم را مسئول وخامت اوضاع اقتصادی در ایران می داند.

رژیم ایران در میان چکش و سندان قرار گرفته است . از طرفی جامعه ای ملتهب و از طرف دیگر تحریم های بی رحمانه آمریکا . این دو بزرگترین چالش را برای نظام ولایت فقیه در ایران ایجاد کرده است

روحانی مدعی است که دولت ترامپ منافع مردم ایران را هدف قرار داده است.ولی در خیابانهای ایران هیچکس این حرف را باور نمی کند. مردم شعار مرگ بر بیکاری و گرانی و مرگ بر سران رژیم سر می دهند. آنها سران رژیم را متهم می کنند که اموال مردم را به دیگران می دهند.

رژیم ایران در یمن ، سوریه و عراق میلیاردها دلار را صرف کارهای تروریستی کرده است .این درحالی است که بخشهای بزرگی از جامعه ایران در زیر خط فقر زندگی می کنند.

تظاهراتی که از ماهها پیش ادامه دارد علیه تحریم های آمریکا یا لغو برجام نبوده بلکه علیه سوء مدیریت و فساد سران حکومتی ، سیاست خارجی رژیم ، دخالت هایش در کشورهای منطقه و هدر دادن پول کشور در حمایت از شبه نظامیان تروریستی در کشورهای مختلف بوده است . این عوامل باعث شده است که میان مردم و هیأت حاکمه شکاف بوجود بیاید.شکافی که رژیم از سال ۱۹۷۹ تاکنون مشابه آنرا تجربه نکرده است .

در رژیم ایران یا تهدید می کند یا وعده می دهد و در اینجا و آنجا مانور می کند و می گوید که تنگه باب المندب یا تنگه هرمز را می بندد . این برخوردهای رژیم ا یران قابل تغییر نیست .
لطفا به اشتراک بگذارید: