وضع زندگی مردم ایران بدتر شده است-۲۰دقیقه-۲۰مرداد۱۳۹۷

 وضع زندگی مردم ایران بدتر شده است-۲۰دقیقه-۲۰مرداد۱۳۹۷


دکتر سنابرق زاهدی مسئول کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت طی مصاحبه یی با اسکای نیوز می گوید پولهای بادآورده برجام توسط آخوندها به غارت رفته یا صرف سرکوب و صدور تروریسم شده است:

 

دکتر سنابرق زاهدی مسؤل کمیسیون قضاییه شورای ملی مقاومت ایران به تلویزیون اسکای نیوزگفت:

ما بعنوان مقاومت ایران و شورای ملی مقاومت از سالها پیش خواهان تحریمهای نفتی و مالی علیه این رژیم بوده ایم.چونکه می دانیم به هر میزانی که این رژیم تحریم شود به نفع مردم ایران است.

و برعکس به هر میزانی که این تحریمها برداشته شوند، می بینیم که مردم ایران ضرر می کنند.

یک مثال ساده بزنم . در توافق اتمی که سه سال پیش در سال ۲۰۱۵ امضا شد بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیارد دلار آزاد شد .این امتیاز بزرگ به رژیم ایران داده شد.

در آن زمان میزان صادرات نفت رژیم یک میلیون بشکه در روز بود ولی بعد از توافق اتمی به ۲.۵ میلیون بشکه در روز رسید . سؤال این است که با این سودهای بسیار زیاد و درآمد های هنگفتی که بدست رژیم رسید، چه چیزی عاید مردم ایران شد ؟

حتی خود خامنه ای و روحانی و دیگر سرکردگان رژیم می گویند که وضع زندگی مردم ایران بدتر شده . پس این پولها به کجا رفته ؟ این پولها صرف فسادی شده که در رأس نظام وجود دارد؛ یا صرف پروژه موشکی و اتمی هزینه شده، یا برای جنگ های خارجی درسوریه و یمن و عراق و کشورهای دیگر صرف شده؛ یعنی یا برای تروریسم و یا برای جنگ هزینه شده است .

منظورم این است که به هر میزانی که با برداشته شدن تحریم ها صحنه برای این رژیم باز شود، به همان میزان مردم ضرر می کنند .و این رژیم این پیام را می گیرد که می تواند توسعه طلبی و سرکوب بیشتری کند و بیشتر تروریسم و جنگ را به کشورهای مختلف صادر کند . این چیزی است که طی سه سال گذشته اتفاق افتاده است

به عقیده ما راه حل مشکلات در ایران بصورت تاریخی حتی در زمان شاه راه حل سیاسی بوده. مشکل نبود آزادی است ، نبود دمکراسی است ، نبود مشارکت مردمی حتی در زمینه اقتصادی است .

 این رژیم چگونه می خواهد مشکلات اقتصادی را حل کند در حالیکه سرکوب می کند؟

این رژیم یک رژیم دیکتاتوری فاشیستی دینی است که نمی گذارد کسی آزادی بیان داشته باشد .به این دلیل غیر ممکن است که مردم ایران دراین رژیم بدنبال راه حل بگردند.

در این رژیم هیچ راه حل سیاسی وجود ندارد و به این دلیل است که می بینیم شعارهای مردم شعارهای سرنگونی است.

بله یک مشکل بزرگ در ایران است و این مشکل خودش را در وجود نظام ولایت فقیه نشان می دهد ولی متاسفانه در سالهای گذشته کشورهای غربی امتیازهای بزرگی را به این رژیم داده اند و با این امتیازها رژیم توانسته توان تروریستی اش را در کشورهای دیگر توسعه بدهد، ولی امروز این دوران تمام شده .

 
لطفا به اشتراک بگذارید: