کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در بروکسل-۲۰دقیقه-۲۰مرداد۱۳۹۷

 کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در بروکسل-۲۰دقیقه-۲۰مرداد۱۳۹۷


کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در بروکسل برای افشای جزییاتی از طرح تروریستی رژیم آخوندی علیه مجاهدین مورد توجه رسانه های خبری است. گزارشی از تلویزیون الاخباریه عربستان سعودی

اپوزسیون ایران اقدام به برگزاری کنفرانس مطبوعاتی برای افشاء یک توطئه تروریستی نمود که توسط مقامات بلژیکی در ماه ژوئن گذشته بعد از دستگیری نفرات مشکوکی در خاک این کشور که میخواستند گردهمایی مقاومت ایران در پاریس را هدف قرار دهند خنثی شد. این همزمان با دستگیری اسدالله اسدی دیپلمات رژیم ایران توسط مقامات آلمانی است که دادستانی بلژیک گفت طراح اصلی این عملیات بوده است.

محمد محدثین مسئول کمیسیون روابط خارجی مقاومت ایران:‌ا «تریش به مرکز اصلی اطلاعات آخوندها در اروپا تبدیل شده است و اسدالله اسدی مسئول طراحی اطلاعات آخوندها از ژوئن 2014 برای مدت چند سال بوده و بر تمامی فعالیت های مراکز اطلاعات رژیم آخوندی در اروپا نظارت داشته است».

شرکت کنندگان در کنفرانس از دولتهای اروپایی خواستار اقداماتی سخت برای مقابله با تروریسم رژیم ایران در خارج و حسابرسی از عناصر دست اندرکار اطلاعاتی و دیپلماتیکی که چنین عملیاتهایی را طراحی و اجرا میکنند شدند.

شایان یاد آوری است که گردهمایی مقاومت ایران هر ساله در ماه ژوئن به صورت دوره ای در پاریس پایتخت فرانسه برگزار می شود. این اجتماع به مثابه مهم ترین فعالیت مخالفان ایرانی محسوب می شود. تحلیل گران بر این باورند که تلاش رژیم برای هدف قرار دادن این گردهمایی دلیلی است بر میزان نگرانی و ترس رژیم از این فعالیت سیاسی به حدی که اقدام برای انجام یک عملیات تروریستی میکند که در صورت وقوع جان هزاران قربانی را می گرفت.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: