افشای جزییات عملیات تروریستی رژیم ایران در پاریس-۲۰دقیقه-۲۱مرداد۱۳۹۷

گزارش2 ـ افشای جزییات عملیات تروریستی رژیم ایران در پاریس-۲۰دقیقه-۲۱مرداد۱۳۹۷


پایگاه خبریالعربیه گزارش مشروحی از کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در بروکسل منتشر کرد. در این گزارش جزییاتی از طرح تروریستی رژیم آخوندی علیه مجاهدین در پاریس افشا شد:

 فرمان اجرای انفجار در همایش پاریس توسط سازمان اطلاعات و عملیات خارجی رژیم ولایت فقیه صادر شده است. این سازمان کار ایستگاههای اطلاعاتی در سفارتهای رژیم در کشورهای خارجی را سامان میدهد.

 یک قسمت از این سازمان تحت عنوان "مدیریت بررسی گزارشات"  در وزارت امور خارجه در تهران مستقر است. ایستگاههای اطلاعات در سفارتهای رژیم در ارتباط با این مدیریت قرار دارند. مدیریت بررسی گزارشات با کد 210 شناخته میشود

سازمان اطلاعات و عملیات خارجی ، یکی از مهمترین بخشهای وزارت اطلاعات بوده و طرحهای جاسوسی و تروریستی در خارج ایران را اداره میکند و از شاخه های اداره کل اروپا/ آفریقا/آمریکا/ اسراییل/ آمریکا / خاورمیانه/ اسراییل و فلسطین/آسیا و اقیانوسیه تشکیل شده است .

این اداره همچنین پشتیبانی از شبکه های جاسوسی و گروههای مسلح و مزدور رژیم امثال گروه حزب‌الله لبنان/حوثی‌ها در یمن/ شبه نظامیان عراقی و سوریه، و سایرکشورها را به عهده دارد.

تصمیم گیری حمله به گردهمایی اپوزیسیون در پاریس در 30 ژوئن گذشته از سوی خامنه‌ای انجام شد و او به شورای عالی امنیت ملی و وزیر اطلاعات محمود علوی و همچنین امیری مقدم بعنوان مسئول مستقیم این عملیات ابلاغ نمود. امیری مقدم این فرمان را به اسدی ابلاغ کرد که به نوبه خود بمب را به مجریان تحویل داد.

محدثین افزود: متولی پرونده اسدالله اسدی، اداره حقوقی وزارت خارجه است که از طریق سفارت رژیم در آلمان این پرونده را دنبال میکند. اداره حقوقی وزارت اطلاعات هم پیگیری این پرونده را در دستور کار دارد. این اداره پیگیری پرونده را از طریق اداره حقوقی وزارت خارجه دنبال میکند.

وی خاطرنشان کرد: طرح رژیم این است که از طریق اعمال فشار و مذاکره با آلمان ترتیبی دهند که اسدی بجای استرداد به بلژیک و قرار گرفتن در قبال عدالت، به اتریش جایی که او مصونیت داشته است برگردانده شود و از آنجا هم رژیم بسرعت او را از اتریش خارج کرده و به ایران بازگرداند.»
لطفا به اشتراک بگذارید: