خامنه‌ای تشکیل دادگاههای ویژه مبارزه با مفاسد به پیشنهاد صادق لاریجانی را تائید کرد

خامنه‌ای تشکیل دادگاههای ویژه مبارزه با مفاسد به پیشنهاد صادق لاریجانی را تائید کرد


در واکنشی مسخره و دجالگرانه به موج اعتراضات مردمی علیه فساد و دزدی نهادینه شده در نظام ولایت فقیه خامنه‌ای در یک با نامه سردژخیم قضائیه اش برای تشکیل دادگاههای مبازره با مفاسد موافقت کرد.

در این مانور و قیحانه آخوند صادق لاریجانی که خودش به عنوان همبازی دزدها در شعارهای مردم محکوم می شود، به ولی فقیه ارتجاع که ثروتهای افسانه یی را بدون هیچ حساب و کتابی در کنترل خود گرفته است، نامه نوشته و خواهان تشکیل دادگاه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌« اخلالگران اقتصادی» شده است.

در این نامه، رئیس قضاییه خامنه‌ای می نویسد: عده ای از اخلال گران و مفسدان اقتصادی هم در راستای اهداف دشمن مرتکب جرایمی می شوند که ضرورت برخورد قاطع و سریع با آنان را می طلبد، در صورت صلاحدید به رئیس قوه قضائیه اجازه فرمائید در چارچوب قانون مجازات اخلال گران در نظام اقتصادی کشور با اصلاحات و الحاقات بعدی اقدام نماید».

وی می افزاید: آرای صادره از این دادگاهها به جز اعدام، قطعی و لازم الاجرا می باشد. احکام اعدام با مهلت حداکثر ۱۰ روز قابل تجدیدنظرخواهی در دیوان عالی کشور می باشد.

ولی فقیه ارتجاع در پاسخ به نامه صادق لاریجانی نوشته است: با پیشنهاد موافقت میشود. مقصود آن است که مجازات مفسدان اقتصادی سریع و عادلانه انجام گیرد.

مردم به ستوه آمده از دزدی های کلان حکومتی، خامنه ای و صادق لاریجانی را سرسلسله مفسدان اقتصادی و دزدیهای کلان حکومتی می دانند و محکوم کردن آنها از شعارهای ثابت قیام کنندگان و معترضان و محرومان غارت شده توسط رژیم آخوندیست:

شعارعلیه صادق لاریجانی :

ملت گدایی می کنه آقا خدایی می کنه ملت گدایی می کنه آقا خدایی می کنه

لاریجانی قاضیه با دزدا همبازیه....

منبع: خبرگزاری تسنیم(رژیم) ۲۰/۵/۹۷

 
لطفا به اشتراک بگذارید: