دیپلمات مرگبار ایران-۲۰دقیقه-۲۱مرداد۱۳۹۷

گزارش1 ـ دیپلمات مرگبار ایران-۲۰دقیقه-۲۱مرداد۱۳۹۷


دیپلومات مرگبار ایران، دست داشتن عالی ترین مقامات رژیم ایران در تروریسم. عنوان مطلبی است از مرکز مبارزه با تروریسم در وست پوینت West point آمریکا.

مرکز مبارزه با تروریسم در وست پوینت West point آمریکا در مطلبی به قلم متیو لویت matev kevet در مورد توطئه تروریستی رژیم ایران در ویلپنت پاریس نوشت، دهه‌هاست که تهران عوامل خود را بمنظور قتل و دیگر اقدامات تروریستی به اروپا می‌فرستد.

یک دیپلومات رژیم ایران در سفارت تهران در وین پایتخت اتریش، در کشور آلمان دستگیر و متهم به توطئه برای ارتکاب قتل و فعالیت بعنوان یک مأمور خارجی می‌شود. مقامات می گویند این دیپلومات بنام اسدالله اسدی، یک زوج ایرانی را که در بلژیک زندگی می‌کنند استخدام کرد تا یک بمبگذاری را در یک گردهمآیی اپوزیسیون ایران در مرکز ویلپنت در نزدیکی پاریس انجام دهند

 وی در ملاقاتی در لوگزامبورگ در اواخر ژوئن 2018 به آنها 500 گرم مواد منفجره تی.ای.تی.پی. داد. هدف، جلسة سالانه شورای ملی مقاومت ایران مستقر در پاریس بود که شامل مجاهدین خلق می‌شود .

بنا به گفته دادستان‌های آلمان، اسدی یک دیپلومات معمولی نبود بلکه یک افسر اطلاعات (رژیم) ایران بود که تحت پوشش دیپلومات عمل می‌کرد. در یک بیانیه، دادستان‌ها، اسدی را به وزارت اطلاعات و امنیت (رژیم) ایران ربط دادند که کار اصلی آن مراقبت و مبارزه با گروه‌های اپوزیسیون در داخل و خارج ایران است.

یک مقام ارشد وزارتخارجه آمریکا گفت:‌ «آمریکا از همة کشورها می‌خواهد تا بدقت دیپلومات‌های سفارتخانه‌های ایران را مورد بررسی قرار دهند تا نسبت به امنیت کشورشان اطمینان حاصل کنند. اگر رژیم ایران قادر به حمله بمبگذاری در پاریس است، می‌تواند در هر کجای جهان دست به حمله بزنند. ما همة کشورها را ترغیب می‌کنیم در رابطه با رژیم ایران که از سفارتخانه‌هایش بعنوان پوشش دیپلوماتیک برای طراحی حملات تروریستی استفاده می‌کند، فعال باشند»

در مارس 2018 مقامات کشور آلبانی نیز دو عامل رژیم ایران را به اتهام تروریسم دستگیر کردند

 انها در حال شناسایی یک محل بودند که قرار بود جشن سال نو ایرانی در آنجا برگزار شود
لطفا به اشتراک بگذارید: