ماجراجوییهای رژیم ایران-۲۰دقیقه-۲۱مرداد۱۳۹۷

گزارش ۵ ـ ماجراجوییهای رژیم ایران-۲۰دقیقه-۲۱مرداد۱۳۹۷


ژنرال جک کین معاون پیشین رئیس ستاد نیروی زمینی ارتش آمریکا می گوید: رژیم ایران هرگز نمیخواهد با آمریکا بطور رو در رو درگیر شود. بخشهایی از مصاحبه فاکس نیوز با ژنرال جک کین را می بینیم:

اجازه بدهید که به موضوع ایران و پرتاب موشک و بیسجِ نیروها و تمریناتی که میگویند تا تابستان ، انجام میشود، بپردازیم.

نظرتان در این رابطه چیست؟

ژنرال ”جک کین“: رژیم ایران در حال ارسال یک پیام به تیم ترامپ بعد از برقراری تحریمها است .

 2 یا 3 هفته بعد از مراسم تحلیف دونالد ترامپ آنها یک موشک بالستیک شلیک کردند

ترامپ ( به درستی از توافق بیرون کشید ) و آنها را تحریم کرد و اعلام کرد اگر رفتار بدخواهانه ادامه پیدا کند به معنی بدترین ( واکنش ها ) از جانب آمریکا خواهد بود که آنها توان مقاومت در برابر آنرا ندارند.

الآن رژیم ایران به دنبال تحریمهایی که اعمال شده یک آزمایش موشکی انجام داده است. این اقدام تا حد زیادی قدم گذاشتن در میسری اشتباه است.

( این تحریمها) بطور قابل توجهی مانع دستیابی رژیم ایران به بازار دلار و بازارهای جهانی می شود و خرید و فروش طلا ، فلزات قیمتی ،آلومینوم، فولاد، زغال سنگ، خودرو و لیست بلند بالایی از اقلام دیگر را ممنوع می کند.

تحریمهای بعدی در نوامبر خواهد آمد و ما به دنبال نفت و بخش های انرژی آنها هستیم ومیخواهیم ( این تحریمها را) روی رژیم ایران اعمال کنیم.

اقتصاد آنها پیش از این در وضعیت وخیمی قرار گرفته است و به شدت در حال دست و پا زدن هستند . واقعیت این است که واحد پول آنها تقریباً بی ارزش شده و بازار سیاه به یک حرفه و شغل تبدیل شده است .

بنا بر این فشار روی آنها باقی میماند و در نوامبر تحریمهایی به اجرا در خواهد آمد که تا بحال انجام نشده است.

فاکس نیوز: در رابطه با تنگه هرمز ، آیا بستن آن یک گزینه برای آنها ست؟

ژنرال ”جک کین“: اگر آنها تنگه هرمز را ببندید ،ما تمامی نیروی نظامی آنها را برمیچینیم . این یک اقدام جنگی است ... آنها نتیجه آنرا میدانند که چیست؟

این عمل، آمریکا را به یک درگیری می کشاند و رژیم ایران هرگز نمیخواهد که با آمریکا در گیر شود.

به یاد داشته باشید که 38 سال درگیری، با استفاده از نیروهای نیابتی و پرهیز از مقابله ِ رو در رو با (آمریکا) و مزاحمت برا ی کشتی های ما و شلیک موشک در جاهای مختلف داشته اند ،ولی نمیخواهند این مدل از درگیری را داشته باشند.
لطفا به اشتراک بگذارید: