موشکاف- پیام تصویری جنجالی محمود احمدی‌نژاد- ۲۱مرداد۱۳۹۷

طنزموشکاف- پیام تصویری جنجالی محمود احمدی‌نژاد - ۲۱مرداد۱۳۹۷


موشکاف:


سلام! حال و روز نظام مثل مریض رو به موتیه که همین روزا با عزرائیل ملاقات داره برای رفتن به قعر جهنم. هاهاهاها. امان از این جوونا که اصلا رعایت این مفلوک رو به موتو نمی کنن. هاهاهاها. ورزشگاهو دیدین؟. هاهاهاها. مرگ بر دیکتاتورو شنیدین؟ هاهاها حالا ملاحظه بفرمایین در مقابل این خشم چه راه حلی رو پیشنهاد می کنن.

علی خرم از باند روحانی – ۱۹ مرداد


زمانی که اقتصاد کشورمان مصیبت‌زده است و مردم کشور تا این اندازه از شرایط ناراضی هستند و درخواستشان این است که کشور مواضع تندی را با جهان انتخاب نکند و راه تعامل و همکاری را در پیش بگیرد، در چنین حالتی شرایط باز هم ایجاب می‌کند یک ملاقات و دیداری صورت بگیرد تا با تاثیرات مثبت اقتصادی و سیاسی، عصبانیت و خشم مردم کمی فروکش کند و آرامش تا حدی برقرار شود.

موشکاف:


... خوب شد این یارو خرم با این نسخه پیچیدنش دکتر نشد و الا میخواست سرطانو خوروندن سیانور درمان کنه. همون خودکشی از ترس مرگ.

امامی کاشانی – 19 مرداد


چهار نفر عده ای ماجراجو شروع کنند سر و صدا را بعد هم افرادی که گرفتارند فریب شان را بخورند و با آنها مخلوط بشوند آنها عکس بگیرند و منعکس کنند این وضعی است که الان دنیا داره رویش مانور میده و همة امیدش هم بر همین مسئله اس که فشار بیاره و ایران مذاکره کنه. چه مذاکره ای؟! مذاکره ای که اصلش اونی که اونها در نظر گرفتن . اصلا ایران زیر بار نمیره.

موشکاف:


...من موندم این جوونا خیابونا رو چطوری با ۴ نفر پر می کنن، حالا خیابونا هیچی! استادیوم صدهزار نفریو چطوری با ۴ نفر پر کردین آخه. هاهاهاها. اما معلوم نشد خیابونو چه طوری وصلش کرد به مذاکره. هاهاها. به هرحال هم اون باندو دیدیم هم این باندو، هر دو ترسان، البته با دو زبان. هاهاهاها. سؤال اینه که تو این نظام بالاخره کی مسئول این داستانه؟

پیام تصویری محمود احمدی نژاد


سوال اینه که کی مسئول این وضع است؟ بنظرم همه مقامات کشور هر سه قوه. اما در اولویت اول شخص آقای روحانی. ایشون یه بار دیگه هم مذاکره کرده بود، در سالهای ۸۱ تا ۸۴. اونجا هم همینطور بود امتیازات فراوان داده بودن هیچی هم نگرفتن.

 چپ و راست هم با هم اند با هم اند دو تیغه یک قیچی اند برای بریدن گلوی ملت. برای له کردن ملت. برای قدرت. برای تسلط بر منابع ملت.

تو چه شرایطی هستیم؟ اقتصاد که در آستانة متلاشی شدنه. اعتماد عمومی به کل سیستم به صفر نزدیک شده. نارضایتی در اوجه. فاصلة طبقاتی در اوجه. فقر گسترده. آخه چطور خانواده با ۸۰۰هزار تومن زندگی میکنه؟ با یه میلیون تومن زندگی میکنه. بعضیا همینم ندارن.

موشکاف:‌


... بعله، اینم اعتراف وحشت آلود کسی که 8سال رئیس جمهور همین نظام بوده. هاهاهاها به نظر میاد تیک تاک بمب ساعتی رو تو نظام خوب شنیدن. هاهاهاها. این نگرانی کل نظامه. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: