توطئه تروریستی رژیم در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران یا آدرس آلتر ناتیو-برنامه پرونده- ۲۲مرداد۱۳۹۷

توطئه تروریستی رژیم در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران یا آدرس آلتر ناتیو-برنامه پرونده- ۲۲مرداد۱۳۹۷


خامنه ای: بدانید بی تقاص نخواهد بود

پاسدار شمخانی : پاسخ مناسب را از جایی که نمی‎دانند، دریافت خواهند کرد».

حسین طائب سرکرده اطلاعات سپاه: وقت مناسب به آنها سیلی خواهیم زد

توطئه تروریستی

 دادستانی بلژیک اعلام کرد یک توطئه تروریستی علیه گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس خنثی شده و پلیس بلژیک یک زن و مرد مزدور را در این رابطه دستگیر کرده است همزمان آسوشیتد پرس گزارش کرد یک دیپلومات تروریست رژیم آخوندها در وین در خاک آلمان و یک مزدوردیگر در فرانسه در ارتباط با توطئه تروریستی علیه مقاومت ایران بازداشت شدند

 

سلام در دو برنامه قبلی پرونده به تلاشها و اقدامات رژیم آخوندی در ممانعت از برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس پرداختیم و همچنین به اقداماتی که رژیم بعد ازبرگزاری موفقیت آمیز اون انجام داد

با خبری که به منظور یادآوری پخش شد، در جریان موضوع برنامة این هفته پرونده قرار گرفتید؛ بله موضوع کشف و رسوایی توطئة‌ تروریستی رژیم علیه گردهمایی سالانة مقاومت ایران در پاریس و بررسی اون هست، با ما همراه باشید.

خامنه ای:‌


چند ماه هم هست که دارند نقشه میکشند اینکه بیاییم در شهرهای کوچک و از شهرهای کوچک شروع کنیم به طرف مرکز بیاییم و مردم را نسبت به مطالباتشان فعال کنیم و اینها را داغ کنیم این نقشه ایه که کشیده شده است چند ماه روی این نقشه دارند کار میکنند

از ماهها اینها آماده بودند خود رسانه های منافقین اعتراف کردند ..... برند این و اون را ببیند کسانی را در داخل نشان کنند پیدا کنند که بهشان کمک کنند تا بیایند به مردم فراخوان بدن فراخوان را هم اونا دادند شعار نه به گرانی بذارند این شعاریه که همه خوششان می آد با این شعار یک عده ای را جذب کنند بعد بیان خودشان وسط اهداف شوم خودشان را دنبال کنند مردم را هم دنبال خودشان بکشند هدف این بود

خسارت زدید به ما توی این چند روز ممکن است در آینده هم خسارت بزنید بدانید بی تقاص نخواهد بود

خامنه ای در روز 19دی 96با تاکید بر اینکه قیام توسط مجاهدین سازماندهی شده و از ماههای قبل هم برنامه ریزی کرده بودن تهدید میکنه که تقاص خواهیم گرفت. به دنبال خامنه‌ای تعداد دیگری از سردمداران جنایتکار رژیم هم برای مجاهدین خط و نشان کشیدند و وعدة انتقام سخت دادند.

خبرگزاری فارس۱۱دی ۹۶


پاسدار شمخانی دبیرشورای عالی امنیت رژیم در روز 11 دی 96 (پنجمین روز قیام ) اعلام کرد: «هدف از دخالت خارجی سازمان یافته، جلوگیری از پیشرفت ایران است و لذا سعی دارند این کشور را از داخل فرو بپاشند». پاسدار شمخانی افزود که مجاهدین «پرچم‌های سناریوی سعودی را به دست دارند و پاسخ مناسب را از جایی که نمی‎دانند، دریافت خواهند کرد».

 

آخوند حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه: اشراف ما نشان می‌دهد در وقایع اخیر …مجاهدین .....؛ از مطالبات اقتصادی به حق مردم سوءاستفاده و تلاش کردند با تولید ناامنی خواسته‌های ملت را منحرف کنند.

طائب ادامه که "البته اقدامات آنها بی‌پاسخ نخواهد ماند و در وقت مناسب به آنها سیلی خواهیم زد."

پس از هجرت بزرگ مجاهدین از عراق و انتقال بدنه سازمان و ارتش آزادیبخش به خاک اروپا و خارج شدنشون از محاصره رژیم و مزدورهاش، تعادل‌قوا بین رژیم و مجاهدین و مقاومت ایران کیفاً تغییر کرده . در شرایط قبلی رژیم هر گاه در بحرانهای سیاسی و اجتماعی تعادل خود رو از دست می‌داد، با حمله به مجاهدین در اشرف و لیبرتی سعی می‌کرد تعادل خودش را به دست بیاره از جمله در بحبوحه قیام ۸۸،‌ جنایت ۶ و ۷مرداد را علیه اشرف طراحی کرد و توسط مزدوران دست‌نشانده‌اش در عراق به اجرا گذاشت. همچنین در سال ۹۲ وقتی خامنه‌ای نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری را به رفسنجانی و روحانی باخت، با حمله موشکی به لیبرتی تلاش کرد تعادلش را دوباره به دست بیاورد و وقتی در سال94 ناچار از سرکشیدن جام‌زهر اتمی شد،‌ با حمله به اشرف درصدد مقابله با پیامدهای این عقب‌نشینی استراتژیک بر اومد

اینکه تمامیت رژیم آخوندی دنبال اینه که از مجاهدین تقاص بگیره یا به قول خودشون سیلی بزنه و یا پاسخ مناسب را از جایی که نمی‎دونن دریافت کنن روشنه که علتش ضربات سنگین و خرد کننده‌یی است که بخصوص در جریان قیام دی ماه از مجاهدین خورده و تدارک ضربة‌ تروریستی به مجاهدین به قبل از گردهمایی کهکشان برمی‌گرده و رژیم خیز برداشته بود که این ضربه رو در آلبانی به مجاهدین بزنه.

اطلاعیه شورا:


- در روز 2 فروردین (22 مارس 2018) رسانه های آلبانی از دستگیری 2 مأمور ایرانی مشکوک به فعالیتهای تروریستی در تیرانا با اسامی «ف. ز » و «س. م.» خبر دادند که «خود را خبرنگار معرفی می‌کردند». ----

2- در روز 2 فروردین97 شبکة تلویزیونی ریپورت تی وی آلبانی خبر داد : «از اوائل ماه مارس آژانس های اطلاعاتی و ضد تروریسم ۱۰ نفر را که گفته میشود میتوانند فعالیت تروریستی را در آلبانی سازماندهی کنند، زیر نظر دارند. تمام اتباع ایران که وارد آلبانی میشوند، در مرز و در مدت اقامت در آلبانی تحت کنترل وسیع قرار میگیرند. آژانس های اعمال قانون در آلبانی بطور خاص نگران ایرانیانی هستند که توسط سرویس های مخفی تهران ممکن است بکار گرفته شوند تا بتوانند برای صدمه زدن به حفاظت ۳۰۰۰ نفر مجاهدین ایرانی پناهنده در آلبانی بزنند.

 

با کشف و رسوایی توطئة تروریستی رژیم در‌ آلبانی، اما رژیم از توطئه‌های خود علیه مجاهدین و مقاومت ایران دست برنداشت؛ چرا که حضور و فعالیت مجاهدین را مترادف نابودی خود می‌داند. بنابراین دست به کار طراحی توطئة تروریستی علیه گردهمایی سالانة مقاومت ایران در پاریس شد.

این توطئه تروریستی که مستقیماً توسط وزارت اطلاعات طراحی شده و با استفاده از سفارتخانه‌ها و امکانات دیپلوماتیک رژیم آخوندی در چند کشور قرار بود پیش برود، با کار مشترک سرویس‌های اطلاعاتی ۳کشور اروپایی یعنی بلژیک،‌ فرانسه و آلمان کشف و خنثی شد. انتشار خبر این توطئه تروریستی علیه گردهمایی مقاومت ایران یکی از اهداف این گردهمایی و مضمون سخنرانی تقریباً همة سخنرانها را که بر موقعیت بلامنازع و بی‌رقیب شورای ملی مقاومت و نیروی محوری آن سازمان مجاهدین خلق ایران را توسط خود رژیم، مهر کرد و به اثبات رساند و جای هیچ تردیدی که دم و دنبالچه‌های رژیم که با نقاب اپوزیسیون می‌کوشیدند در فضا بپراکنند، باقی نگذاشت. این واقعه همچنین یک بار دیگر توجهات بین‌المللی را به تروریسم رژیم آخوندی و ابعاد و گستردگی شبکه‌های تروریستی رژیم که خاک اروپا را هم جولانگاه خود کرده جلب کرد.

دست به اقداماتی بزنند.

اما طبق تجارب مکرر، رژیم قبل از دست زدن به حمله و هجوم نظامی و تروریستی علیه مجاهدین تلاش می‌کند زمینة سیاسی لازم را با شیوه‌های شیطان سازی و مخدوش کردن چهره و اعتبار سازمان مجاهدین فراهم کند و معمولا این کار را با استفاده از مزدوران و پادوهای اطلاعاتی خود تحت عنوان اعضای سابق مجاهدین پیش می‌برد.

اعتراض مأموران اطلاعات علیه گردهمایی مجاهدین


این تجمع همزمان با نشست سالانه گروهک تروریستی منافقین در ویلپنت در حومه پاریس با افراد اجاره ای و شخصیهای جنگ طلب آمریکایی و اروپایی از جمله رودی جولیانی مشاور رییس جمهور آمریکا با مجوز دولت فرانسه برپا شد

موضوعی که همچنان نقطه ابهام در رابطه فرانسه با ایران محسوب میشه

علت بخط کردن چند مزدور اطلاعاتی درست شب برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس چیزی جز زمینه سازی برای تروریسم و کشتاری که رژیم در نظر داشت، نبود. این حقیقتی است که بارها در اشرف و لیبرتی با بهای سنگین و خونین تجربه شده. یعنی هدف و مأموریت این عملة‌ جنایت ولایت فقیه، سیاسی یا تبلیغاتی نیست. آنها جزیی از ماشین تروریسم رژیم اند و مأموریتشان فراهم کردن پوشش سیاسی تبلیغاتی لازم برای توطئه‌های تروریستی است که بعداً رژیم بتواند اقدام تروریستی خود را ناشی از اختلافات درونی مجاهدین جلوه بدهد.

ایران دیدبان ۱۴ تیر ۱۳۹۷


در این میان آنچه که بیشتر دست رهبران مجاهدین را رو کرد یادداشتی بود که توسط یکی از دوستان فرد بازداشت شده به نام «امیر س.» به رسانه ها داده شد. و مشخص شد که این فرد از خود مجاهدین بوده که بعدا از آنها جدا شده است.

بدین ترتیب باید گفت رهبران مجاهدین از هر وسیله ای برای رسیدن به اهداف ... خود استفاده می کنند و حتی به کسانی که روزگاری عضو این گروه بوده و سالیان سال در خدمت آنان بوده اند ولی.... این گروه آن را ترک کرده اند نیز رحم نمی کند

 انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی در 17 تیر 1397

برابر عکس ها واسناد منتشره، این دوتن از اعضای سازمان مجاهدین خلق بوده اند وماموریت داشته اند که دربحبوحه ی مذاکرات ایران با اروپا، خرابکاری کنند.
اگر این دو واقعا هم قصد بمب گذاری داشتند ، این بمب را میتوانستند بعد از رسیدن به فرانسه تامین کرده و بکار بیاندازند وحمل بمب ازبلژیک به فرانسه، کار عاقلانه ای نبوده است.
پس این کار، کار مشترک ... رجوی وسرویس های اطلاعاتی متخاصمینی بوده که درصدد انجام خرابکاری درروند مذاکرات ایران واروپا بوده اند.

اینکه مجاهدین خودشان قصد ترور خودشان را داشتند همان منطق سخیف خمینی دجال است که وقتی شکنجه در زندانهایش توسط مجاهدین افشا شد و به بحرانی در درون رژیم تبدیل شد، است گفت« خودشان خودشان را شکنجه میکنند»... شما گرفتار یک جمعیتی هستید که خودشان خودشان را بیهوش می‌کنند و داغ می‌کنند برای این‌که گردن شما بگذارند».

در چارچوب همین منطق سخیف، وزیر خارجه رژیم هم تلاش کرد این توطئة لو رفته را کار خود مجاهدین قلمداد کند.

کوثرچهار شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷


یک روز پس از برگزاری همایش مجاهدین در پاریس و همزمان با سفر اروپایی حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران، پلیس بلژیک مدعی بازداشت 2 ایرانی الاصل شد که قصد داشتند به همایش سالانه مجاهدین در پاریس حمله کنند.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه نیز بلافاصله در توییتی در این باره نوشت:‌ «چقدر جالب: همین که ما سفر در سطح رئیس جمهور را به اروپا آغاز کردیم، (گزارشی منتشر شد که) ظاهراً عملیاتی ایرانی اتفاق افتاده و توطئه‌گران آن دستگیر شده‌اند. 

سایت تابناک رژیم 14 تیر97  


در بدترین سناریوی قابل تصور، این دو شخص در مکانی با دیپلمات کشورمان ملاقات داشته‌اند و بسته‌ای نیز رد و بدل شده و از این تبادل توسط سازمان منافقین یا از طریق دوربین‌های مداربسته تصاویری ثبت شده است. این محتمل‌ترین سناریو برای متقاعد کردن دستگاه‌های اطلاعاتی کشورهای اروپایی برای طراحی یک حمله توسط دیپلمات ایرانی می‌تواند بوده باشد

خنده‌دارترین توجیه را هم سخنگوی کودن وزارت خارجة آخوندها در مورد دستگیری دیپلومات تروریست رژیم حین ارتکاب جرم مرتکب می‌شود و می‌گوید:

قاسمی : ایشون دیپلمات جمهوری اسلامی ایران در کشور وین بودند که در خاک آلمان به هنگامی که با همسر و فرزندان خودشان در یک مرخصی تفریحی !!!بودند دستگیر میشوند هنوز در زندان هستند پیگیریهای ما و تماسهای ما با دولت آلمان و مقامات ذیربط ادامه داره و امیدوار هستیم که هر چه زودتر این سو تفاهم و اتهامی که به ایشون وارد شده برطرف بشه البته همانگونه که در سایر موارد و در فضای فعلی یک جنگ روانی بنظر میرسه

جالب است که دیپلومات تروریستهای رژیم وقتی که با عیال و بچه‌ها به سفر تفریحی می‌روند با خودشان مقداری بمب و هم می‌برند که لابد با آنها الک دولک بازی کنند!! اما از شوخی گذشته، آنچه سخنگوی وزارت خارجه رژیم را ناچار از به هم بافتن چنین پرت و پلاهایی می‌کند این است که رژیم به قول رسانه‌های خود رژیم دچار یک بلا و فاجعة دیپلوماتیک که در تمام دوران حاکمیتش سابقه نداشته شده و دیپلوماتش حین ارتکاب جرم و تحویل دادن بمب و توجیه آنها برای بمبگذاری در خاک یک کشور دیگر دستگیر شده، که به هیچ ترتیبی قابل ماستمالی کردن و توجیه نیست و این فراتر از لو رفتن یک اقدام تروریستی تمام دستگاه دیپلوماسی رژیم در کشورهای مختلف را زیر سؤال برده و حرف مجاهدین و مقاومت ایران را که همیشه می‌گفتند که سفارتخانه‌ها و دفاتر نمایندگی رژیم در کشورهای خارجی لانه‌های ترور و سرپلهای جاسوسی هستند، به اثبات رسانده است.

مایک پمپئو وزیر خارجه ایالات متحده 19-4-97 در مصاحبه با «اسکای نیوز عربی» حکومت ایران را به استفاده از سفارتخانه هایش برای انجام حملات افراطی در اروپا متهم کرد و به تهران هشدار داد اینگونه اقدامات «هزینه های بالایی» برای جمهوری اسلامی خواهد داشت.

روز شنبه آنها(زوج دستگیر شده ) گفتند که تحت تهدید های حکومت ایران اقدام به این عمل کرده اند. « در غیر این صورت, خانواده ما در ایران بهای آنرا می پرداختند». یک منبع سرویس های امنیتی به استاندارد می گوید: « اینها بازی سینمایی است, نقشی است که آنها بارها آنرا تمرین کرده بودند برای روزی که اگر یک وقت همه چیز خراب شد. (مطرح کنند)» این منبع ادامه میدهد : « این یک سلول خفته بود که می باید آماده میماند برای روزی که به آن نیاز میشد.» سرویس های امنیتی معتقدند که این دو نفر سالهاست که توسط اسدالله اسدی. که روز یکشنبه در آلمان دستگیر شد هدایت میشدند

اما چرا رژیم حاضر به انجام چنین ریسکی شد؟ پس از لو رفتن اقدام تروریستی رژیم در آلبانی، و طبق حساب و کتاب‌های معمول، منطقی این بود که رژیم تا مدتها دست از پا خطا نکنه تا از حساسیت سرویسهای اطلاعاتی و تمرکز اونها روی دیپلومات تروریستهاش کم بشه؛ بناباین آیا معقول به نظر میرسه که مجددا وارد چنین مهلکه‌یی بشه؟

کلید فهم این مسأله، ارزیابی رژیم از سازمان مجاهدین و خطر عاجل و فوری آن برای موجودیت رژیم است. بنابراین برای دور کردن این خطر از خودش و ضربه زدن به اون، حاضره هر بهای سیاسی رو بپردازه و پیه هر رسوایی رو به تن بماله. مگر خمینی در سال 67 فرمان قتل عام مجاهدین زندانی رو صادر کرد نمی‌دونست که این به طور تاریخی مهر ابطال بر پیشانی او و رژیمش می‌زنه؟ الان هم رژیم خودش رو در معرض جارو شدن توسط قیام می‌بینه، قیامی که خودش می‌گه توسط مجاهدین هدایت می‌شه. بنابراین برای ضربه زدن به مجاهدین حاضره هر بهایی بپردازه و هر ریسکی را به‌جان بخره. البته در عین حال در گذشته حواسش جمع بود و در دهها و صدها عملیات تروریستی سعی میکرد اثرانگشتی از خودش به جا نگذاره، و از مزدوران خارجی خودش مثل افراد حزب‌الله لبنان استفاده بکنه و رد ارتباط اونها با سفارتخانه‌هایش رو هم پاک میکرد ، ولی این بار معلوم میشه که موضوع چقدر براش اهمیت و فوریت داشته که این طور دیوانه‌وار خودش رو به آب و آتش ‌زده

و بعد از این هم بی‌تردید از توطئه‌های خودش دست بر نخواهد داشت، اما جدای از این که خدای نکرده این توطئه‌ها به نتیجه مورد نظر رژیم برسه یا نرسه، در این تردیدی نیست که نتیجه نهایی بر سر خود رژیم خراب خواهد شد و روند سرنگونیش رو تسریع خواهد کرد.

به پایان برنامة این هفته رسیدیم، امیدوارم که تونسته باشیم تصویری از چرایی و چگونگی شکست توطئة تروریستی رژیم علیه مجاهدین و گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در ویلپنت پاریس خدمتتون ارائه کرده باشیم. تا برنامه ای دیگر همه شما را به خدای بزرگ می سپارم پیروز باشید

 

لطفا به اشتراک بگذارید: