رژیم ایران کماکان از تروریسم و جنگ افروزی حمایت می کند-۲۰ دقیقه - ۲۲مرداد۱۳۹۷

رژیم ایران کماکان از تروریسم و جنگ افروزی حمایت می کند-۲۰ دقیقه - ۲۲مرداد۱۳۹۷


جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا در مورد اقدامات بی ثبات کننده رژیم ایران درمنطقه و جهان تحت عنوان تروریسم بین المللی توضیحاتی به فاکس نیوز داد

مشاور امنیت ملی آمریکا گفت:

شرکت های بزرگ اروپایی برخلاف نظر دولتهایشان خواهان همکاری با رژیم ایران نیستند

جان بولتون : ممکن است بوروکراتها در پایتخت های اروپایی بخصوص بوروکرات هایی که در بروکسل می باشند پولهایی را با خارج کردن نفت از این کشور بدست آورند ولی فکر می کنم شرکت های بزرگ صنعتی آنها می گویند نمی خواهند بخشی از آن باشند و ممکن است تعدادی از شرکت های کوچک اروپایی خواستار انجام تجارت باشند ولی قابل توجه نیستند.

روسیه وچین ممکن است همچنان با ایران تجارت کنند ولی فکر نمی کنم انگیزه ای برای اینکار داشته باشند که بخواهند تلاش هایشان را تشدید کنند.

جان بولتون افزود:

فکر می‌کنم در سراسر خاورمیانه مردم همچنان حمایت ایران از تروریسم بین المللی  و فعالیت های تجاوزکارانه نظامی او را می بینند که این نشان می دهد باید به واقع به این فکر کرد که آنها باید تغییر رفتار خود را به شیوه های چشمگیری نشان دهند .

صادقانه باید گفت حتی دوستان اروپایی ما هنوز نمی خواهند که ایران به سلاح اتمی دست پیدا کند و در این نقطه هنوز مشترک می‌باشیم

مشاور امنیت ملی آمریکا گفت:‌ما گزارشاتی همین هفته گذشته دریافت کردیم که تظاهرات های مستمر و حتی شورشهایی در سراسر ایران در جریان است دربرخی موارد دولت از نیرو قهر برای سرکوب آنها استفاده کرده است. ولی مردمی که مقاومت می کنند سواستفاده از حاکمیت و محرومیت اقتصادی را که از آن رنج می برند را می بینند.
لطفا به اشتراک بگذارید: