سی‌امین سالگرد کشتار ۶۷ - تجدید عهد کانونهای شورشی با ۳۰ هزار قهرمان سربدار

سی‌امین سالگرد کشتار ۶۷ - تجدید عهد کانونهای شورشی با ۳۰ هزار قهرمان سربدار


 ادامه فعالیت کانونهای شورشی در راستای تجدید عهد با ۳۰ هزار قهرمان سربدار مجاهد خلق در سی‌امین سالگرد قتل عام ۶۷ که با فتوی خمینی دجال، و با آمریت جنایتکارانی چون خامنه ای جلاد به اجرا درآمد.

فعالیت کانونهای شورشی برای شعله ور کردن قیام و خیزش مردم بجان آمده، عامل ابراز وحشت بی پایان سران و کارگزاران این رژیم پا به گوراست.

مردم ایران خواهان آزادی، برابری و صلح هستند. لذا پرطنین‌تر از هر زمان سرنگونی نظام ولایت فقیه را فریاد می‌کشند .

 

نصب پوستر های مریم رجوی در اهواز و تبریز


یکی از کانونهای شورشی اهواز در تجدید عهد با سربداران قهرمان قتل عام ۶۷، اقدام به نصب پوستر هایی از مریم رجوی کردند که در زیر آنها جمله « مریم رجوی: زمان حسابرسی از جلادان در پیشگاه ملت ایران است.» به چشم میخورد. پوستر های مریم رجوی بر یکی از پلهای عابر پیاده این شهر نصب شده بود.

کانون شورشی دیگری در تبریز نیز در اقدام مشابهی در تجدید عهد با شهدای کشتار ۶۷ پوسترهای مریم رجوی که در زیر آنها جمله « مسئولان و آمران قتل عام ۶۷ باید در دادگاه های بین المللی محاکمه شوند» نوشته شده بود را نصب کردند

 

کرج و تنکابن - تجدید عهد با ۳۰هزار شهید قتل عام شده


عضو یکی از کانونهای شورشی در کرج در گرامیداشت و تجدید عهد با سی هزار گل سرخ ، اقدام به پخش پوستر هایی از تصاویر و مشخصات چند شهید کردند.

عضو کانون شورشی تنکابن با در دست داشتن تراکتی با مضمون «مسئولان و آمران قتل عام ۶۷ باید در دادگاههای بین المللی محاکمه شوند» با این قهرمانان تجدید عهد کرده خواهان رسیدگی به این جنایت عظیم شدند.

 

 تجدید عهد کانونهای شورشی یزد و مشهد، با شهدای قتل عام ۶۷


اعضای کانونهای شورشی ۱۶۶ یزد پوستر مریم رجوی که زیر آن جمله : « مریم رجوی: مسئولان و آمران قتل عام ۶۷ باید در دادگاه های بین المللی مجاکمه شوند» دیده میشد، بر روی ایستگاه اتوبوس نصب کردند.

اعضای یکی از کانونهای شورشی مشهد نیز پوستری از مریم رجوی که جمله « طنابهایی که برگردن جوانان ایران انداختند، حلقه آتشی است که گریبانتان را رها نمیکند!» در زیر آن به چشم میخورد را نصب کردند.

 

پخش شب‌نامه دادخواهی خون سربداران قتل عام ۶۷- شیراز و کرج


یکی از کانونهای شورشی شیراز در راستای تجدید عهد با قهرمانان سربدار شده سال ۶۷ ، اقدام به پخش شبنامه کردند. بر این شب نامه ها شعار تو دیکتاتور من آرش آتش جواب آتش و جمله مریم رجوی مبنی بر، مسئولان و آمران قتل عام ۶۷ باید در دادگاههای بین المللی مجاکمه شوند نوشته شده بود.

کانونهای شورشی کرج نیز اقدام به نصب تراکتهایی حاوی شعار های: مرگ بر خامنه ای، قاتل ۳۰ هزار زندانی سیاسی سال ۶۷ – قاتلان ۳۰ هزار گل سرخ باید محاکمه شوند.

 

ایلام و سمنان - تجدید عهد با شهدای قتل عام ۶۷


اعضای یکی از اعضای کانون شورشی ایلام نیز در میدان ۲۲ بهمن این شهر اقدام به پخش تراکتهایی در دادخواهی خون قهرمانان سربدار قتل عام ۶۷ نمودند. بر این تراکت جملاتی مانند: به مصونیت آمرین قتل عام ۳۰ هزار زندانی سیاسی در ایران خاتمه دهید به چشم میخورد.

کانون شورشی سمنان نیز اقدام به دیوار نویسی شعار زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران، باز می آییم مبادرت کرده و فیلم این اقدام را ارسال نمودند.

 

دیوار نویسی در خراسان شمالی و پخش تراکت در اهواز و دیوار نویسی در زنجان


اعضای کانون شورشی در خراسان شمالی نیز اقدام به دیوار نویسی جمله ای از مریم رجوی مبنی بر: « عاملان و آمران قتل عام ۶۷ باید در دادگاه های بین المللی محاکمه شوند» نمودند

در اهواز نیز یکی از کانون های شورشی در تجدید عهد با شهدای سرفراز قتل عام ۶۷ که جان خود را فدای حفظ کلمه مجاهد خلق کردند، اقدام به پخش تراکت « مسئولان و آمران قتل عام ۶۷ باید در دادگاههای بین المللی محاکمه شوند» کردند

کانونهای شورشی زنجان نیز اقدام به دیوار نویسی شعار سی هزار گل سرخ، آتش جواب آتش نمودند

 

بیشتر بخوانید:


· مریم رجوی و جنبش دادخواهی

· به آتش کشیدن بنر خامنه‌ای - فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران

· ارتش آزادیبخش ملی ایران - پیام شماره۱۰ - مشت در برابر مشت، حمله در برابر حمله، آتش در برابر آتش – مسعود رجوی

· سخنرانی مریم رجوی - سرنگونی رژیم حتمی است، ایران آزاد می‌شود

· وحشت سرکردگان ارتش، سپاه و اطلاعات رژیم ایران از مجاهدین و کانونهای شورشی در بالا گرفتن قیام

 
لطفا به اشتراک بگذارید: