مشهد،اعتصاب بازارکفاشان، گسیل نیروی انتظامی-اعتصاب و اعتراض در فلاورجان،همدان،اهواز،نقده،شیرده

مشهد،اعتصاب بازارکفاشان، گسیل نیروی انتظامی-اعتصاب و اعتراض در فلاورجان،همدان،اهواز،نقده،شیرده


مشهد -۲۲مرداد ۹۷-اعتصاب کسبه ومغازه داران بازار کفاشان

کسبه و مغازه داران بازار کفاشان مشهد روز دوشنبه اعتصاب کردند و با شعار مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر گرانی در خیابان عامل مشهد دست به تظاهرات زدند

مأموران سرکوبگر رژیم بلافاصله در محل حاضر شده و بازاریان مشهد و مردمی را که به حمایت از آنان به محل آمده بودند؛ مورد ضرب و شتم قرار دادند

برای سرکوب معترضان؛ سرکرده انتظامی مشهد شخصا در صحنه حاضر شده بودو دستور سرکوب می داد

اعتصاب بازار کفاشان مشهد به دنبال دو روز اعتصاب بازار کفاشان تهران با شعار مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر گرانی صورت می گیرد

کشاورزان به جان آمده در فلاورجان در اعتراض به نبود آب جهت آبیاری باغها و زمینهای کشاورزی‌ در کنار زاینده‌رود تجمع کردند. نیروهای سرکوبگر انتظامی برای مقابله با این کشاورزان زحمتکش بسیج شده و به محل گسیل شدند.

اعتصاب کامیونداران همدان که در محوطه پایانه مرکزی شهر تجمع کرده‌اند، وارد چهارمین هفته خود شد.

خانواده های بازداشت‌شدگان اعتراضات اخیر در اهواز؛ برای آزادی فرزندانشان در گرمای بالای ۵۰ درجه خوزستان در مقابل زندان شیبان تجمع کردند.

به دنبال امتناع کارگزاران حکومتی از پرداخت مطالبات کشاورزان زحمتکش ، کارخانه «آذرقند نقده» پس از گذشت چهار روز همچنان بسته و در دست چغندرکاران معترض نقده است.

چغندرکاران نقده از روز چهارشنبه ۱۷ مرداد در اعتراض به پرداخت نشدن بدهی یکساله شان، این کارخانه را در اختیار گرفته و مسئولان آنرا از کارخانه اخراج کرده و کارخانه را بسته اند.

روز دوشنبه غارت شدگان پروژه مسکونی هواپیمایی شیده در مقابل دفتر آخوند اژه ای معاون اول قضائیه خامنه ای تجمع کرده و علیه غارتگران حاکم شعار سردادند

معترضین شعار می دادند شیده غارت می کند قاضی حمایت می کند ...دولت به این بی غیرتی هرگز ندیده ملتی..

کارکنان شرکت های سهام عدالت در اعتراض به پرداخت نشدن ۴۱ ماه مطالبات مزدی در مقابل وزارت اقتصاد و دارایی رژیم تجمع کردند.

باربران زحمتکش بازارچه مرزی شوشمی در پاوه در اعتراض به سطح پایین دستمزد دست از کار کشیدند و اعتصاب کردند.

بازنشستگان کارخانه ریسندگی و بافندگی فرنخ و نازنخ در استان قزوین در اعتراض به عدم دریافت سنوات، دست از کار کشیدند و در مقابل کارخانه تجمع کردند.

بدنبال افزایش ۷۰درصدی قیمت بلیط پروازهای داخلی، رانندگان تاکسی ویژه فرودگاه مهرآباد؛ روز دوشنبه ۲۲ مرداد دست به اعتراض زدند.

کارگران شهرداری رژیم در دارخوین در بخش مرکزی شهرستان شادگان در اعتراض به پرداخت نشدن ۵ ماه حقوق عقب افتاده دست از کار کشیدند و اعتصاب کردند.
لطفا به اشتراک بگذارید: