اد رویس عضو ارشد کنگره آمریکا: مردم ایران آخوندسالاری را نمی خواهند

اد رویس عضو ارشد کنگره آمریکا: مردم ایران آخوندسالاری را نمی خواهند


 تلویزیون فاکس نیوز ۲۲مرداد۹۷:

کنگره چه کاری میتواند انجام دهد؟ و چه نقشی در رابطه با ایران و آمریکا ، در شرایط فعلی انجام میدهد؟رئیس جمهور در برابر ایران بسیار قوی (ظاهر شده) و از توافق هسته ای خارج شده است. هم اکنون ما میبینیم که ایران ، قصد ندارد به میزِ مذاکرات برگردد و بطور واقعی ، قصد تغییر رفتار خود را ، به دلیل بیرون کشیدن آمریکا از توافق هسته ای ، ندارد.

این سوال همچنان در رابطه با اروپا و شرکت های اروپایی باقی است که آیا با رژیم ایران تجارت میکنند ( یا نه ). نظر شما چیست؟

” اد رویس“ رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا: تضاد اصلی ما با ایران و تضاد اصلی ما با توافق اتمی این بود که این توافق شامل برنامه موشکی و فعالیتهای تروریستی این رژیم نمی شد. آنها دنبال تولید انبوه موشکهای بالستیک بودند

ما آزمایش موشکهای بالستیک آنها در ایران را طی روزهای اخیر دیده ایم.این باید مورد بررسی قرار گیرد . ما دنبال این بودیم که شرکای اروپایی را با خودمان همراه کنیم. من فکر میکنم که انگلستان و فرانسه کمک کار بودند . آلمان هنوز در این زمینه کمک کار نبوده است

ما باید تاریخ انقضای توافق اتمی را که 12الی13سال است لغو کنیم.

 

فشارهای مستقیم روی رژیم ایران


در حال حاضر فشارهای اضافه دیگری ، توسط دولت آمریکا بطور مستقیم روی رژیم ایران وارد شده است . همزمان با این وضعیت، شما شاهد هستید که (تظاهراتٍ) گسترده ای در سراسر ِکشور و در تمامی شهر های ایران وجود دارد و میبینید که مردم برای اعتراض به خیابانها میریزند .

ما همچنین تاثیرات مشابهی را در (اقتصادٍ ) ایران میبینیم.

ما تورم اقتصادیِ فوق العاده ای را درایران دیده ایم و در خیابانهای ایران مردمی را میبینیم که از این رژیم آخوند سالاری ناراضی هستند. دو سومِ مردم ایران، دمکراسیِ بدون آخوند سالاری را میخواهند . جامعه ایرانی در سراسر جهان درحال پخش برنامه به درون ایران هستند تا با نسل جدیدٍ بعدیِ ایران وارد گفتگو شوند.

 

بیشتر بخوانید


· محکومیت امتیاز دادنهای اوباما به رژیم ایران توسط نمایندگان مجلس آمریکا

· اد رویس: توافق اتمی جلوی پولها که رژیم ایران برای ترور خرج می‌کند را نمی‌گیرد

 
لطفا به اشتراک بگذارید: