سخنان خامنه‌ای بعد از سکوت طولانی در مقابل قیامها، بن بست رژیم ایران را نشان میدهد-شورای ملی مقاومت‌ایران

سخنان خامنه‌ای بعد از سکوت طولانی در مقابل قیامها، بن بست رژیم ایران را نشان میدهد-شورای ملی مقاومت‌ایران


در ارتباط با سخنرانی روز دوشنبه ولی فقیه ارتجاع، دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سخنان خامنه‌ای بعد از هفته ها سکوت در مقابل موج فزاینده خیزشهای مردمی و سقوط آزاد ارزش ریال، نشان داد که هیچ راه حل و برون رفتی از بن بست مرگباری که سراپای رژیمش را فرا گرفته، ندارد.

دراین اطلاعیه از جمله آمده است: خامنه ای که در صدد بود تا بر ابعاد فراگیر فساد در رژیم سرپوش بگذارد، گفت: «برخی درخصوص فساد به گونه‌یی صحبت می کنند که گویا همه نظام فاسد است و ادعای فساد سیستمی و فراگیر می کنند».

خامنه ای با تجاهل نسبت به چپاول ثروتهای ایران توسط سردمداران رژیم و به هدر دادن آنها در پروژه های ضد ملی اتمی و موشکی و جنگ افروزی خارجی، تقصیر وضعیت فاجعه بار اقتصادی را به گردن روحانی انداخت و گفت: «عمده مشکلات اقتصادی اخیر مربوط به عملکردها است ».

در ادامة این اطلاعیه آمده است: خامنه‌ای که خودش جزییات مذاکرات اتمی را هدایت می‌کرد، برای نخستین‌بار به اشتباهِ خودش اعتراف کرد، ولی در عین حال گفت: «به اصرار (روحانی و ظریف) اجازة تجربه را دادم که البته آنها از خطوط قرمز معین‌شده، عبور کردند».

خامنه‌ای به ناگزیر، سکوت در مقابل موج جدید قیامها در چند شهر ایران را که از جمله درتهران، کرج، اصفهان و مشهد با شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای»، قریب به یک هفته ادامه داشت شکست و تلاش کرد آنها را محدود قلمداد کند.

همین خبر در یوتویوب سیمای آزادی:


https://youtu.be/kbnIjlNe7o8
لطفا به اشتراک بگذارید: