سینماسول فرانسه، در کنفرانس بروکسل، نقش تروریستی دیپلمات رژیم ایران در اروپا بررسی شد

سینماسول فرانسه، در کنفرانس بروکسل، نقش تروریستی دیپلمات رژیم ایران در اروپا بررسی شد


مجلة سینه‌مانسوئل فرانسه در گزارشی از کنفرانس مطبوعاتی بروکسل درباره سوء قصد تروریستی علیه گردهمایی ایرانیان درپاریس می‌نویسد: اسدالله اسدی رئیس عملیات جاسوسی وزارت اطلاعات (رژیم) ایران در اروپا که در ضمن دبیر سوم سفارت (این رژیم) در وین نیز هست، مواد انفجاری شامل 500 گرم TATP و یک چاشنی، رابه یک زوج ایرانی –بلژیکی داده بود.

این زوج روز 30 ژوئن و قبل از عمل، در بلژیک دستگیر شد. دیپلمات مذکور هم در آلمان و در حالی دستگیر شد که به‌سمت اتریش می‌رفت. درخواست استرداد او (به بلژیک) در جریان است. یک شریک جرم مظنون هم در فرانسه دستگیر و به بلژیک منتقل شد...

ویلیام بوردون که از 15 سال پیش وکالت شورای ملی مقاومت ایران را برعهده دارد (در کنفرانس بروکسل)،

گفت:تمرکزی از شواهد ما را به این اعتقاد سوق می‌دهد که این سوءقصد لزوماً در سطح بسیار بالایی (از رژیم) ایران تصمیم‌گیری شده است». (از جمله) تکنیک و پیچیدگی آن و هم‌چنین اسناد دربارة شخصیت اسدالله اسدی و مسئولیت‌هایش در زمینة نظارت بر مخالفان رژیم آخوندها؛... چنین فردی در آماده‌سازی یک سوءقصد با این اهمیت چه می‌کند؟

سید احمد غزالی (نیز در کنفرانس بروکسل گفت:) «تروریسم هم‌چون سرطان است و فقط سایرین را هدف قرار نمی‌دهد. ما خواهان آن هستیم که این پرونده به ما در مبارزه با تروریسم کمک کند. باید حکومت‌هایی را که دست به تروریسم می‌زنند محکوم کرد. همة جامعة بین‌المللی قربانی آن است و طبعاً باید از اپوزیسیون ایران حمایت کرد...».

همین خبر در یوتویوب سیمای آزادی:


https://youtu.be/R2f2ulY8tLE

 
لطفا به اشتراک بگذارید: