موشکاف-عظما خامنه‌ای مجبور شد برای وضعیت فساد و دزدی به بسیجیهای گیج و ویج روحیه بده-۲۳مرداد۱۳۹۷

موشکاف-عظما خامنه‌ای مجبور شد برای وضعیت فساد و دزدی به بسیجیهای گیج و ویج روحیه بده-۲۳مرداد۱۳۹۷


 موشکاف:

سلام! بازم سر و کلة عظمای فلک زده پیدا شد که به بسیجی های گیج و ویج و پاسدارای ریزشی نظام روحیه بده! هاهاهاها. اما اونقد گند فساد تو نظام بالا اومده که مجبور شد واسه خالی نبودن عریضه هم که شده سر فساد صحبت کنه. هاهاهاها.

دیدار قشرهای مختلف مردم با خامنه ای


ایشان با اشاره به نامه ۱۷ سال پیش خود به سران سه قوه برای مقابله با فساد افزودند فساد یک اژدهای هفت سر است که باید با آن بطور کامل و جدی مقابله شود ضمن اینکه وقتی با فساد و مفسد مقابله می شود قطعا جیغ و دادهایی از گوشه و کنار بلند می شود. رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند بیان علنی این موضوع برای این است که بنای نظام برخورد قاطع و بدون ملاحظه با مفسد است.

موشکاف:

.... هنوزم میگه اژدهای هفت سر، اون مال ۱۷ سال پیش بود، الان باید بگه هفتاد سر، نه! هفتصد سر! نه! برو بالاتر!

.... باید بگه اژدهای عمامه به سر. هاهاهاها. حالا ببینین داستانو چطوری ریشه یابی میکنه. هاهاهاها.

ایشان افزودند برخی در مورد فساد به گونه ای صحبت می کنند که گویا همة نظام فاسد است و ادعای فساد سیستمی و فراگیر می کنند در حالی که اینگونه نیست و ما در کشور مدیران پاکدست و مومن فراوانی داریم و اینگونه سخن گفتن ظلم به این افراد و ظلم به نظام اسلامی است.

  • افراط و تفریط غلط است برخی در صحبت ها و نوشته های خود بی ملاحظه هستند نمی توان فساد در برخی دستگاه ها و یا در میان برخی افراد را به کل کشور تعمیم داد.


موشکاف:

... پس اژدهای هفت سر چی شد؟ اگه فسا فقط یه ذره اس و سیستمی نیست و تعمیمش درست نیست، پس هفتا سرش کجاس؟ چاقو دسة خودشو نمی بره، اژدهام سرخودشو قطع نمی کنه. بعله هاهاهاها .

حالا بالاخره عامل فساد چیه؟


رهبر انقلاب اسلامی در سخنان خود با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور و گرانی های فراوان اخیر که به بخش هایی از مردم به شدت فشار وارد کرده است گفتند اکثر

کارشناسان اقتصادی و بسیاری از مسئولین بر این مسئله متفقند که عامل این مسئله خارجی نیست، درونی است. بلکه ناشی از مسائل درونی و نحویة مدیریت و سیاست گذاری اجرایی است.

حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند من نمی گویم تحریم ها اثر ندارد اما عمدة مشکلات اقتصادی اخیر مربوط به عملکرد هاست. و اگر عملکردها بهتر و با تدبیر تر و به هنگام تر و قویتر باشد تحریم ها تاثیر زیادی نخواهد داشت. و میتوان مقابل آن ایستاد.

ایشان به نوسانات اخیر بازار ارز و سکه و کاهش ارزش پول ملی اشاره کردند و افزودند در همین قضایای ارز و سکه گفته شد مبلغ ۱۸ میلیارد دلار از ارز موجود کشور آن هم در حالی که برای تهیه ارز مشکل داریم بر اثر بی تدبیری به افرادی واگذار شد و برخی از آن سو استفاده کردند. این موارد مشکلات مدیریتی است و ارتباطی با تحریم ها ندارد.

  • موشکاف:

  • .... قبلا گفته بودن ۹ میلیارد دلار، حالا عظما مقر میاد که ۱۸ میلیارد دلار. ماشین حساب من نمیکشه ۱۸ میلیاردو به تومن تبدیل کنم، هر کی تبدیل کرد به ما هم بگه چن تا صفر داره. هاهاهاها. اما ظرافت داستانو دیدین؟‌ نگفت کار تحریمه که یه وقت شیخ فری بل نگیره. هاهاهاها.


بعله، نظام ولایت چنان به خنس خورده و تو بن بسته که این گفتار درمانیا دردی ازش دوا نمیکنه. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.
لطفا به اشتراک بگذارید: