گزارش خبری- نمایش مبارزه با فساد برای چه؟- ۲۴مرداد۱۳۹۷

گزارش خبری چهارشنبه ۲۴ مرداد


نمایش مبارزه با فساد برای چه؟


دوباره هیاهوی مبارزه با فساد و مجازات مفسدین اقتصادی در رژیم بالا گرفته؛ در نمایشهای جمعه شهرهای سراسر کشور فریادهای وحشت وافسادا! بلند بود؛

انگار نه انگار که امام جمعه‌ها خودشان در هر شهر و استانی که هستند، در رأس چپاول و فسادند.

سؤال این است که وحشت از چی و از کی اینها را به چنین فریادها و جلو جلو دویدن و آی دزد آی دزد! واداشته؟ اما قبل از پخش گزارشی در این باره به یک مورد جدید دزدی و فساد که روزنامة‌جوان ارگان بسیج سپاه پاسداران منعکس کرده اشاره کنم.

جوان نوشته:

در حالی که هنوز زخم رانت ارزی ۴۲۰۰ تومانی بر پیکر افکار عمومی است، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از رانت ۳۰ هزار میلیارد تومانی دلالانی که بین بورس کالا و بازار آزاد محصولات و مواد اولیه فولادی فعالیت دارند، خبر داد». به این ترتیب این 30هزار میلیارد تومان را باید اضافه کرد به 9میلیارد دلار گمشده در جریان فروش دلار 4200تومانی معروف به دلار جهانگیری!

به هر حال گزارشی که الان می‌شنوید، سعی کرده به این سؤال جواب بدهد که چه چیزی فاسدان و غارتگران را مجبور به نمایش تکراری مبارزه با فساد کرده است؟

امام جمعه یزد:


مسئولان و دست‌اندرکاران باید فارغ از هرگونه حزب‌گرایی و سیاسی بازی با مفسدین اقتصادی مبارزه کنند.

امام جمعه خرم اباد: مردم از قوه قضاییه‌ای که با مفسدین در هر پست و مقامی که هستند با قاطعیت برخورد کند حمایت می‌کنند.

امام جمعه موقت قزوین:


چند هزار خودروی قاچاق توسط چه کسانی وارد شد و چرا افراد خائن را کنار نمی گذارید؟

امام جمعه موقت قم در این جلو جلو دویدن چند گام از همپالکیهایش جلو زده هم به آقازاده‌ها اشاره کرده و هم به خشم و باصطلاح بدبینی مردم و هم به حرف درمانی و گفته :

برخی از این آقازاده هستند که موجب بدبینی مردم به نظام اسلامی شده‌اند که باید با آنها برخورد کرد...

زمان حرف درمانی اقتصادی گذشته است، قوه قضاییه و نهادهای مربوطه با مفسدان اقتصادی بدون تبعیض و قاطع برخورد کنند.

امام جمعه شاهرود


پرده را کمی بیشتر بالا زده که چرا نمایش مبارزه با فساد ضروری است و گفته: دشمن از این اختلالات به دنبال ناامیدی در جامعه است لذا نباید آب به آسیاب دشمن ریخت، حال چرا کسی که آبروی نظام را رعایت نکرده نباید به‌صورت علنی مجازات و محاکمه شود؟

وحشت از «دشمن» آخوندهای دانه درشت و مراجع حکومتی را هم به فریاد و فغان واداشته است.

و مکارم شیرازی


که خود یکی از کلان غارتگران نظام است و پشت دامادش مدلّل معروف به سلطان شکر قرار دارد، با ابراز نارضایتی از دستگاه قضاییة خامنه‌ای گفته است: «مردم از دستگاه قضایی فعلی نیز راضی نیستند چرا که با جدیت به مجازات مفسدان اقتصادی نمی‌پردازد؟»

اما از همة‌اینها واضحتر، علم‌الهدی نماینده و امام جمعة‌خامنه‌ای در مشهد


صحبت کرده و ضمن این که رژیم را در حالت محاصره توسط دشمنان با دجالگری اقدام پیامبر را که هنگام محاصرة مدینه با کندن خندق در اطراف شهر مانع نفوذ دشمن شد، قوة قضاییه را به کندن خندق در اطراف رژیم فراخواند و گفت:

بابا خندق بکنید عزیزان قوه قضاییه. بگیرید اینها را جلوی چشم مردم به مردم نشان بدید که شما با مفسد اقتصادی برخورد قاطع دارید، این مردم آرامش پیدا کنند.

‌اگر چه منظور از دشمن، که رژیم را در همة‌شهرها به محاصرة خود درآورده، روشن است، اما نوری همدانی از مراجع حکومتی به وضوح آدرس این دشمن را داده

دشمنی که مردم حرفش را می‌شنوند و به آن باور دارند؛ او گفته است: «مردم هم نباید اجازه موج سواری به دشمنان دهند چون این افراد دست شان به خون این ملت آلوده است و الان هم نوکری استکبار را می‌کنند».
لطفا به اشتراک بگذارید: