هشدار برایان هوک رئیس گروه کار ایران-تهدیدهای رژیم ایران را متوقف میکنیم

هشدار برایان هوک:‌ تهدیدهای رژیم ایران را متوقف می کنیم-۲۰دقیقه-۲۸مرداد۱۳۹۷


مایک پومپو وزیر امور خارجه آمریکا روز پنج شنبه تشکیل تیم ویژه جدید وزارت امور خارجه را اعلام کرد . این تیم ویژه مسئول طراحی و هماهنگی استراتژی دولت ترامپ علیه رژیم ایران خواهد بود. گزارشی از واشینگتن تایمز:

وزیر امورخارجه آمریکا هدف از ایجاد «گروه اقدام ایران» را تشدید و تقویت استراتژی "حداکثر فشار" دولت روی تهران اعلام کرد. اقدامی که به منظور تقویت همبستگی با کشورهایی است که از مداخله رژیم ایران در خاورمیانه به ستوه آمده اند.

مایک پمپئو در وزارت خارجه به خبرنگاران گفت:”

مردم ایران و جهان خواستار این هستند که ایران مانند یک کشور عادی عمل کند .گروه جدید اقدام ”یک اقدام واقعی چند ملیتی" خواهد بود که برای هماهنگی با متحدان ایالات متحده علیه رژیم ایران طراحی شده است.

این گروه توسط برایان هوک رهبری خواهد شد، که از ماه فوریه سال جاری اداره برنامه ریزی سیاست های وزارت خارجه را رهبری می کند...

برایان هوک نیز گفت:‌ آمریکا فقط وقتی که رژیم ایران اقدامات بی ثبات کننده در کشورهای دیگر را متوقف کند، حاضر است فشار را بردارد.

وی افزود: ما یک رویکرد همه‌جانبه‌یی را در رابطه با ایران اتخاذ کرده‌ایم چرا که گستره اقدامات شرورانه رژیم ایران شامل جاه طلبی هسته یی و دخالت تروریستی در کشورهای دیگر و تکثیر موشکهای بالستیک می شود.

رژیم ایران یک نیروی بی ثبات کننده است.
لطفا به اشتراک بگذارید: