عید قربان، بین الملل فدا و قربانی مبارک باد

عید قربان، بین الملل فدا و قربانی مبارک باد


عید قربان


بینالملل فدا و قربانی


سخنان مسعود رجوی - عیدقربان (آبان۸۹)

داستان ابراهیم بت شکن، نه داستان یک فرد یا فقط یک پیامبر، بلکه داستان تمامی تاریخ بشریت است تاریخ مبارزه بر علیه نظامات طغیانگر، مبارزه رنجبران و طبقات ستم کشیده علیه یغماگران و استثمار گران و ابراهیمی های امروز آنانند که در مسیر قربانی کردن همه وابستگیها و تعلقات ارتجاعی استبدادی استعماری و استثماری از هیچ فدیه ای دریغ نکرده و نمی کنند. بدون فدا و قربانی بدون پرداخت کردن و پاکیزه شدن جز انحطاط و تباهی و جز نابودی در کار نخواهد بود قُلْ صَدَقَ اللّهُ فَاتَّبِعُواْ مِلَّةَ إِبْرَاهِیمَ حَنِیفاً, پس بگو که خدا درست گفت حق و حقیقت را گفت و این است آیین ابراهیم, و یکتا پرستی و از این آیین حنیف پیروی کنید, لعنت بر خمینی و مرگ بر خامنه ای و شریعت شرک آلود ارتجاعی!

 

  • برادر _عید قربان سال ۶۴ نشریه ۲۶۱


”عید قربان“ سمبل و رمز ”رهائی“ و ”یگانگی“ و یاد آور آن است. مگر نهاینکه کلید رمز”رهائی“ و”یگانگی“ در”قربانی“ و ”فدا“ خلاصه میشود؟ پس هر فرد انسان بر اساس فطرت و ماهیت انسانیاش؛ دارای استعداد و ظرفیت قربانی کردن و فدا کردن برای ”رهائی“ و برای در هم شکستن غل و زنجیرهای فردی و اجتماعی، میباشد.

ابراهیم ابوالانبیاء هم در همین نقطه- یعنی نقطهی فدای حداکثر- بهاوج رسید. در نقطهای که میبایست از یکی از عزیزترین و گرامیترین دلبستگیهایش یعنی رابطهی پدر و فرزندی، صرفنظر میکرد و ”اسماعیل“ را با دست خودش قربانی مینمود به همین دلیل 7بار ”شیطان“ را لعنت کرد. کمااینکه امروز هم مردم ایران، هفتصد بار میبایستی ”خمینی“ را لعنت و از خودشان دور کنند. بعبارت سادهتر با مشت گره کرده به ”رَمی جمرات“ امروز، که همان ”رمی خمینی“ است، بپردازند. این عید از جهات متعدد برای مجاهدین انگیزنده و انگیزاننده است. براستی امروز چه کسی در ایران و یا حتی در سراسر جهان میتواند به خود ببالد کهاین قدر و این مقدار برای رهائی خلقش فدیه داده و فدا کرده است؟

...

آری ما این رمز را از مکتب ابراهیم، از مکتب یگانگی، از مکتب محمد و علی آموختیم و بر آن چنگ زدیم. رمز ”رهایی“ را که در ”قربانی“ خلاصه میشود و هر چقدر دشمنِ ضدبشر، جرارتر و شقیتر بشود، تمسک بیشتری بهاین رمز خواهیم جست. تا قفلهای شب تیره و تار میهن با این کلید باز شوند و تا زنجیرهای خمینی درهم بشکنند.

 

عید قربان، بین الملل فدا و قربانی مبارک باد در یوتویوب سیمای آزادی


 
لطفا به اشتراک بگذارید: