سلولهای خفته رژیم ایران در آمریکا،‌ هشدار نمایندگان کنگره

 سلولهای خفته رژیم ایران در آمریکا،‌ هشدار نمایندگان کنگره-۲۰دقیقه-۳۰مرداد۱۳۹۷


سلولهای خفته رژیم ایران در آمریکا که توسط حزب الله آموزش سلاحهای ویژه می بینند تهدیدی مستقیم برای این کشور هستند. اعضای کنگره خواستار برخورد با این سلولهای خفته هستند..

گزارشی از واشینگتن فری بیکن  

بر اساس شهادتی که در برابر قانونگذاران آمریکایی داده شده شبه نظامیان مورد حمایت رژیم ایران در سراسر آمریکا آزاد هستند.

این امر موجب نگرانی در کنگره و درمیان کارشناسان منطقه ای شده است چرا که این سلول های خفته درصددند حمله ای در ابعاد بزرگ علیه کشور آمریکا انجام دهند.

ماموران رژیم ایران مرتبط با گروه تروریستی حزب الله در آمریکا شناسایی شده اند . آنها برای حملات طراحی می کنند.

بنا به گفته پیتر کینگ نماینده جمهوریخواه از نیویورک و رئیس زیرکمیته ضدتروریسم و اطلاعات، شواهد فزاینده ای وجود دارد که رژیم ایران «تهدیدی مستقیم علیه آمریکا» اعمال می کند.

پیتر کینگ با اشاره به دستگیری دو تن از عوامل تروریستی در شهر نیویورک و ایالت میشیگان گفت:‌

«نگرانی اصلی، حمایت رژیم ایران از حزب الله است که در خاورمیانه آمریکای لاتین و در امریکا فعال است جایی که عوامل حز ب الله برای فعالیت هایی که در کشورمان انجام می دادند دستگیر شده اند» .

پیترکینگ افزود: «این افراد آموزش های ویژه سلاح از حزب الله گرفته اند» . روشن است که حزب الله دارای ظرفیت عملیات است.

کینگ گفت بعد از یک دهه توجیه اطلاعاتی به این نتیجه رسیدم که « حزب الله حرفه ای ترین سازمان تروریستی درجهان » حتی بیش از داعش و القاعده است

وقتی سوال شد آیا رژیم ایران می تواند از حزب الله برای انجام حملات علیه آمریکا استفاده کند یک هیات کارشناسی شامل مقامات اطلاعاتی و اعضای پیشین کاخ سفید پاسخ دادند، بله.

مایکل پریجنت افسرپیشین اطلاعاتی که در زمینه مقابله با دخالت رژیم ایران در منطقه کار کرده است گفت«آنها در کار با مواد انفجاری بهتر از داعش هستند. آنها در انجام سوقصدها و گسترش سلولهای تروریستی برای قتل کارامدتر هستند. حملات حزب الله را میتوان به سلولهای خفته واگذار کرد.

پریجنت گفت« آنها در حفظ امنیت ارتباطاتشان بسیار خوب عمل کرده و امنیت عملیاتشان را حفظ می کنند. از زاویه یک حمله چشمگیر آنها در استفاده از مواد انفجاری پیشرفته مهارت دارند» . سایر شرکت کنندگان در برابر کنگره با این ارزیابی موافق بودند.
لطفا به اشتراک بگذارید: