گزارش خبری -وحشت از نیروی سمت دهندة بحرانها--۱شهریور

گزارش خبری- ۱ شهریور۱۳۹۷


وحشت از نیروی سمت دهندة بحرانها




اقتصاد، سیاست، مسائل بانکی و بحرانهای اجتماعی در رژیم این روزها آمیخته شده است با وحشت عمیق از نیرویی که این بحرانها را در یک جهت سمت می‌دهد و متمرکز می‌کند.

آنچه که این قضیه را برای نظام هول انگیزتر می کند ناکارآمدی و بن بستی است که همه کارگزاران ریز و درشت نظام به بیان های مختلف به آن اذعان می کنند.

محمد نبی حبیبی: 26 مرداد




نبی حبیبی دبیرکل باند موتلفه به فساد اقتصادی کارگزاران دولتی اذعان کرد گفت:«تیم اقتصادی دولت شکست خورده است».
آخوند ابوترابی فرد در نمایش تهران از بازتاب های این شکست گفت و هشدار داد:

ابوترابی فرد - نمایش جمعة تهران -26 مرداد




آقا بنشینید فکر کنید مشورت کنید
کشور دیگر ظرفیت این تکانه های ارزی را ندارد

قاسم میرزایی نکو - 26 مرداد


قاسم میرزایی نکو یک کارشناس دیگر حکومتی با این هشدار که « کشورمان شرایط خاصی را از نظر مسایل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی پشت سر می گذارد » به ناکارآمدی نظام اعتراف کرده و گفته است:« از گذشته عملکرد خوبی در بسیاری از حوزه ها نداشته ایم». وی سپس به بحران بی راه حلی در نظام اذعان کرده و گفت: «ما آمادگی و عزم مقابله با شرایط خاص به وجود آمده را نداشتیم».

تدبیر - 26 مرداد


سایت حکومتی تدبیر به عمق و سابقه بحران بی راه حلی در نظام اذعان کرده و نوشت« چهل سال است که بحث اول در کشور مسئله اقتصاد و معیشت مردم است، اما تا به امروز نه تنها این مشکلات کاهش پیدا نکرده بلکه در برخی برهه‌های زمانی مانند ماه‌های اخیر به شکل عجیبی گسترش پیدا کرده و بیش از پیش دغدغه آحاد ملت شده است».

خبرگزاری دانشجو است با تیتر: خانلری در گفتگو با دانشجو:


نمایندگان مجلس وکیل الرعیا هستند یا وکیل الدوله؟/)

محمدرضا خانلری یک کارشناس دیگر رژیم با اشاره به مجموعة ناکارآمدی های نظام آدرس آن نیرویی که بحرانها را در سمت واحدی متمرکز می‌کند، داد و گفت:« در حال حاضر همه این عوامل دست به دست هم داده تا جرقه اعتراضات به گرانی شکل گیرد و با نفوذ عوامل ضد انقلاب و مجاهدین ، نشان بدهد که دشمنان درآستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی چه نقشه هایی را در سرمی پرورانند».

هر چند سرکردگان نظام مثل خامنه ای و روحانی با شعار درمانی می‌خواهند صورت نظام را سرخ جلوه دهند اما وحشت از مجاهدین تحت عناوینی مانند «براندازان» یا «دشمنان» عوامل سرکوب نظام را به پریشانگویی واداشته است.

(خبرگزاری دانشجو مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان:


جنگ روانی تنها گزینه آمریکا در مقابل ایران است)

یکی از ایادی رژیم به نام محمدرضا کفعمی که از او به عنوان مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان نام برده می‌شود از موج سواری مجاهدین بر اعتراضات مردمی ابراز نگرانی کرده و از «حربه های دشمن» اینگونه ابراز وحشت کرده است« چهار راهکار یا هدف دشمن: ایجاد دو قطبی در بین مردم، ایجاد شکاف در حاکمیت و جدایی میان مسئولان کلان کشور و سوم ایجاد فضای روانی علیه نظام در جامعه و چهارم ترسیم نا امیدی فزاینده در بین مردم به صورتی که مردم با دیدن مشکلات متعدد و معضلات، نظام را در حل مسائل بی کفایت و ناکارآمد بدانند».

همین لاعلاجی نظام در مقابل «دشمن برانداز» از نمایش های جمعه هم به گوش می رسد.

از جمله آخوند رضا سعادت فر دیروز در نمایش جمعة جیرفت گفت: « مجاهدین دنبال ایجاد دو صدایی و چند صدایی هستند که خسارات زیادی به نظام می زنند لذا از این رو مسئولان باید هوشیارانه این مسائل را رصد کنند».
لطفا به اشتراک بگذارید: