طنزموشکاف ۴ شهریور۱۳۹۷

طنزموشکاف ۴ شهریور۱۳۹۷


موشکاف:  سلام! شیخ فری و نوچه های دولتش رفته بودن سر قبر دجال! هاهاهاها. شیخ فری کوک کرده بود که حسابی از خجالت عظماش که گفته بود تقصیر عمده مال دولته دربیاد. هاهاهاها. شایدم زمینه چینی رفتنش به طویلة مجلس بود. در هر صورت حرفای گنده ای زد. ملاحظه بفرمایین:‌

آخوند روحانی – ۳ شهریور

«ولایتی که مولای ما امیرالمومنین هیچ گاه پیشوایی خلق را بدون خواست مردم و اصرار مردم آغاز نکرد و هیچ گاه از راه حق و ثواب منحرف نشد»

موشکاف: هاهاهاها. داره به عظما که بدون خواست مردم، یعنی بدون رای اونا اون بالا نشسته میزنه. هاهاهاها. عظما! سنگین بارت کردا! زیر بار نخوابی! هاهاهاها. حالا بازم هست. ببینین چطوری از امام دجالش یاد میکنه.

«او هیچگاه نگفت همه با من، او همیشه گفت همه با هم».

اینکه امروز یکی از روزهای سخت و دشوار کشور عزیز ایران در برابر توطئه‌های بیگانگان است».

امروز روزی نیست که بخواهیم باری که بر دوش داریم را بر دوش دیگری بیافکنیم.به همدیگر باید یاری رسانیم. تنها گذاشتن دولت و در این فکر بودن که کسی می‌تواند حساب خود را از دیگری جدا کند، اشتباهی محض و نابخشودنی است

موشکاف: هاهاهاها. داره میگه عظما! بیخود خودتو کنار نکش! همه چیو ننداز گردن ما! هاهاهاها. اگه خوردیم و بردیم، همه باهم خوردیم. هاهاهاها. یه جور دیگه هم این حرفا رو زد. هاهاهاها.

هیچ‌کس نمی‌تواند به دریا قدم بگذارد و انتظار داشته باشد که پایش خیس نشود و یا بدتر پای خود را در دریا بگذارد و نسبت به خیس شدن آن منکر شود. 

موشکاف: هاهاهاها. بعله، هر کی تو لجنزار ولایت پا گذاشته، نه فقط پاش، بلکه تمام وجودش به لجن ولایت آلوده شده، چه برسه به عظما که خودش لجن نابه. هاهاهاها. حالا بشنوین از شامورتی بازیای باندی جدید. هاهاها.

سایت حکومتی روز نو – ۳ شهریور

تهدید رئیس‌جمهوری به قتل در استخر از سوی مداح مشهور تهران!

تبعات حواشی تجمع مدرسه فیضیه یک به یک از پی هم می‌آیند و این بار برخی اعضای مجلس خبرگان و حوزه نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده‌اند. در حالی که هنوز بررسی این موضوع به پایان نرسیده در تهران نیز برخی همان گفته‌ها را تکرار می‌کنند. در شرایطی که جامعه نیاز به وحدت کلمه دارد تا در داخل بر مشکلات فائق بیاییم؛ برخی تریبون‌داران حرف‌هایی و شعارهایی که اخیرا علما و مراجع محکوم کرده‌اند و انتظار برخورد با مسبیبن آنها می‌رود را دوباره بیان می‌کنند و معلوم نیست در پی چه اهدافی هستند.

موشکاف:‌ البته یارو مداحه گفته اون یکی تو استخر مرد، این یارو هم شاید تو توالت بمیره. هاهاهاها. راس گفته ها! جای همه شون همونجاست. هاهاهاها. بعله. نظام ولایت چنان در چاه فاضلاب دست و پا میزنه که خودشونم امیدی به نجات ندارن. هاهاهاها. فقط میخوان با حرف درمانی چن صباحی بیشتر عمر کنن. البته اگه بچه های قیام بذارن. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: